BiH, Srbija i Crna Gora osmislile zajednički turistički paket

Bosna i Hercegovina, Srbija i Crna Gora tržištu prekooceanskih zemalja ponudiće zajednički turistički proizvod, koji je u četvrtak predstavljen na Međunarodnom sajmu privrede Mostar 2019.

Zajednički turistički proizvod tri zemlje podrazumijeva ture aktivnog turizma na lokacijama u BiH, Srbiji i Crnoj Gori, a projekat je iniciran u februaru na sajmu turizma u Beogradu između privrednih komora i komorskog sistema u BiH (Vanjskotrgovinska komora BiH, Privredna komora RS i privredna komora FBiH).

“Tri zemlje uključene u projekat posmatraćemo kao jednu jedinstvenu turističku destinaciju, koja će ponuditi adventure turizam, etno turizam, gastronomiju i kulturni turizam, prirodne ljepote, sve ono što ove tri zemlje u ovom trenutku imaju”, kazao je predsjednik Privredne komore FBiH Marko Šantić.

Tokom predstavljanja projekta, istaknuto je kako regionalna saradnja kroz partnerstva s ciljem stvaranja novih mogućnosti za jačanje konkurentnosti, odgovoran i održivi turistički razvoj, predstavlja budućnost daljeg razvoja turizma kao privredne grane.

Sekretar za turizam privredne komore Srbije Tijana Maljković pojasnila je kako je za daleka tržišta, odnosno prekookeanske destinacije, neophodno da minimum tri zemlje budu partneri.

“Plan nam je da do kraja godine definišemo zajedno s lokalnim partnerima destinacije u svakoj zemlji, nakon čega bi ture trebale biti promovisane na sajmovima 2020. godine”, kazala je Maljković.

Naglasila je kako će ponuda obuhvatati razne turističke atrakcije i odredišta, kao što su galerije, muzeji, zatim hotelski lanci s četiri ili pet zvjezdica, smještajni kapaciteti u ruralnim područjima, eko domaćinstva, lokalni ugostiteljski objekti i slično.

Sekretar grupacije Vanjskotrgovinske komore BiH Mirko Bošković kazao je kako se nada da će se kroz ovaj projekat u pravom svjetlu predstaviti svi značajniji turistički toponimi i tematske destinacije.

“Bosna i Hercegovina ima dosta ponude, ali se nadam da ćemo pronaći ono što je najbolje i najvrjednije”, kazao je Bošković, dodavši kako s gotovim proizvodom planiraju konkurisati za finansiranje Komorskom investicionom forumu, koji pruža mogućnost dalje finansijske realizacije projekta kroz marketing, brendiranje i promociju za daleka tržišta, prvenstveno Kine, Južne Koreje i Japana.

(Fena)