Studenti FIT-a unaprijedili znanja iz digitalnog marketinga

Grupa studenata prve godine Fakulteta informacijskih tehnologija, pod vođstvom predmetnog nastavnika, prof. dr. Veldina Ovčine, posjetila je prostorije Američkog kutka u Mostaru, gdje su prisustvovali radionici o digitalnom marketingu, koju je moderirao Adi Đukić, vlasnik i CEO marketing agencije WEB STUDIO Mostar.

Studentima su na veoma interesantan i kreativan način predstavljeni alati digitalnog marketinga, njihova primjena u praksi, te koncept kreiranja marketing strategija i kampanja koje se baziraju na najsavremenijim alatima današnjice.

Posjeta je realizovana s ciljem obogaćivanja znanja i vještina studenata primjerima iz prakse, što će im biti od velike koristi prilikom kreiranja marketing kampanja za preduzetničke, proizvodne, profesionalne i inovativne organizacije u HNK, i šire, što studente očekuje u nastavku semestra.

„Bilo je zadovoljstvo raditi sa mladim, perspektivnim i ambicioznim studentima Fakulteta informacijskih tehnologija. Kroz samu radionicu, pokazali su svoje konceptualne, interpersonalne i kreativne sposobnosti, te ću sa zadovoljstvom nastaviti pratiti njihov rad, i uživati u marketing kampanjama koje pripremaju“, rekao je Adi Đukić.

Implementacijom ovakvih aktivnosti, Fakultet informacijskih tehnologija i Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru dodatno potvrđuju svoj kvalitet, tako što grade budućnost svojih studenata, oblikujući ih u odlučne poslovne ljude, spremne prihvatiti tržišne izazove.

(NovaSloboda.ba)