Prezentacije marketing planova studenata Dizajna interijera

Na Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru održane su prezentacije marketing planova studenata Studija Dizajn interijera, u okviru redovnog kolegija „Osnovi marketinga“. Jedna od prezentacija bila je i za marketing plan Studija Dizajn interijera, koju su radile studentice Amina Haračić, Nađa Hodžić, Lejla Isić i Nađa Pandur.

Studij Dizajn interijera je vrsta studija koji nudi obrazovanje kroz sintezu oblasti arhitekture i dizajna (produkt dizajn), građevinarstva, likovnih umjetnosti i historije umjetnosti, ekonomije, hortikulture, informatike i sociologije. Osnovni problem s kojim se Studij Dizajn interijera suočava je nedovoljna zainteresovanost mladih (potencijalnih studenata), što je uglavnom rezultat nedovoljne informisanosti o studiju i struci.

Svjesne da je za dobru reputaciju visokoškolske ustanove, osim same materije koju ustanova nudi, izrazito značajna i dostupnost informacija budućim studentima, kao i iskustva trenutnih ili bivših studenata te ustanove, studentice su ponudile mnoga konkretna rješenja i prijedloge za unaprijeđenje Studija, kao što su redovno održavanje profila na društvenim mrežama, učestvovanje u konkursima, saradnja sa lokalnim festivalima te redovno održavanje radionica. Jedna od radionica o kojoj je ranije bilo riječ se održala 7.6. 2019. godine i dala je izrazito pozitivne rezultate.

Studentice namjeravaju aktivno nastaviti sa implementiranjem marketing plana za Studij Dizajna interijera.

(NovaSloboda.ba)