Dizajneri u ulozi marketara

U prostorijama Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru studenti studija Dizajn interijera imali su priliku prestaviti svoje marketing planove za određene teme

Među mnogim temama, studentice treće godine Dženeta Jazvin, Lamija Kafadar, Naida Salčin i Ivana Zekušić radile su marketing plan za studio Inside design .

Studio za unutrašnje uređenje Inside design u Mostaru, na čelu sa dizajnericom Mirnom Blažević, time se bavi od 2007. godine. Studenti su pred profesorima Iiostalim slušaocima, pa i samom dizajnericom, održali predavanje za studio, te ga predstavili u najboljem svijetlu i ponudili kreativna rješenja u vidu što bolje promocije.

Ovo je bilo idealno iskustvo da se mladi studenti okuse u marketinškom svijetu i divan spoj između dizajnera i marketara.

,,Za nas, ali i naše kolege, ovo je bilo idealno iskustvo i više smo se približile marketingu i marketing alatima, te smo, takođe, po završetku predavanja ostali u kontaktu sa dizajericom Mirnom’’, rekle su studentice.

(NovaSloboda.ba)