20. Juna 2018.

„Visit Konjic“ – pobjednik takmičenja u marketing planiranju

visit1

Danas su organizatori Takmičenja studenata u marketing planiranju (Ekonomski fakultet Univerziteta „Džemal Bijedić“ i Fondacija Konrad Adenauer Sarajevo), javno saopštili listu najboljih marketing projekata za akademsku 2017/2018. godinu.

U konkurenciji 17 studentskih timova, uvažavajući kriterije: kvalitet projekta, prezentacija projekta i domet kampanje, nagrađeni su projekti koncipirani za:

  1. mjesto Visit Konjic
  2. mjesto Tradicionalni skokovi sa Starog mosta
  3. mjesto Studij Poslovna informatika/ Srebrna malina

Pobjednički tim sačinjava grupa od pet studenata druge godine Ekonomskog fakulteta (Arman Kurtić, Amina Bjelić, Azra Topuz, Ali Vrtić i Almin Jugović), koja nije krila oduševljenje osvojenim prvim mjestom.

„Ovaj projekat za nas nije predstavljao samo takmičenje,  pomogao nam je da se bolje upoznamo, da spoznamo vještine timskog rada, te da steknemo nevjerovatna iskustva i da i sami uživamo u onome sto pruža agencija Visit Konjic. Ovo je zaista jedno nevjerovatno iskustvo koje ćemo pamtiti prvenstveno po prijateljstvima koja su se stvorila između nas a zatim i po uspjehu koji smo ostvarili. Veliko hvala osoblju Agencije koje nam je pružalo maksimalnu podršku u protekla tri mjeseca. Mojim kolegama i kolegicama također želim čestitati i zahvaliti se na odličnom timskom radu i zalaganju“, za naš portal izjavila je Amina Bjelić.

Zadovoljstvo nije krio ni njen kolega Arman Kurtić.

„Realizacija našeg projekta počela je prije tri mjeseca, svakodnevni trud i rad svakako da su se isplatili. Ono što danas možemo reći da nam je zaista drago da su kako profesori tako i publika prepoznali našu emociju. Najveći uspjeh našeg projekta jeste taj što će Visit Konjic većinu predloženih ideja biti u stanju implementirati bez mnogo sredstava i ulaganja. Ponosni smo na činjenicu da ćemo partneru u projektu, u znak zahvalnosti, ustupiti cjelokupni marketing projekat sa kreativnim rješenjima, te video materijalima, koji su do danas pregledani oko 30.000 puta. Raduje me i veliko interesovanje medija za naš projekat, te uskoro najavljujemo predstavljanje naše kampanje ‘Ugođaj za savršen doživljaj’ i široj društvenoj zajednici“, rekao je Arman.

„Proglašavanjem pobjednika, zvanično je završila četrnaesta manifestacija Takmičenja studenata u marketing planiranju. Aktivno ćemo pratiti realizaciju studentskih ideja od strane naših poslovnih partnera i prijatelja i radovati se svim pozitivnim pričama koje će uslijediti u narednom periodu“, naglašavaju organizatori manifestacije.

(NovaSloboda.ba)

Podijeli...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone
happy wheels game

Oznake

Povezano