Shodno “duhu vremena“, pod sloganom “Hack the influence”, tema ovogodišnje Brending konferencije bio je uticaj, a Istorijski muzej u Sarajevu pretvoren je u veliku učionicu za sve koji vjeruju da je edukacija temeljni preduslov za uspjeh.
Kako navodi organizator, predavači na devetoj Brending konferenciji uspjeli su pomjeriti granice razumijevanja marketinga i otvoriti nove prozore poimanja organizacije i strategije poslovanja.
O frekvenciji sadašnjeg trenutka, koji se ogleda u beskrajnoj potrebi za novim marketinškim pravcima i strategijama, a u spomeniku vremena kakav je Istorijski muzej Bosne i Hercegovine, govorilo je pet stručnjaka.
Ravid Kuperberg predstavio je sjajne alate za strukturiranje naših misli, Michela Magaš svoj impresivni rad na fuziji muzike i inovacije, Mihnea Gheorghiu fascinirao je primjerima hrabrih svjetskih kampanja na kojima je i sam radio, Mark Shayler je dokazao da za dobre rezultate moramo biti hrabri i zauzeti stav, a Will Rust je pokazao kako ponekad i glupost može kreirati nevjerojatne i pozitivne promjene.
Kako se navodi u saopštenju za javnost Vesna Beganović, CEO agencije Via Media koja je organizator tog najvažnijeg strukovnog događaja, kad su u pitanju marketing i komunikacije u BiH, kaže da su pozitivne reakcije prisutnih jedan od razloga zašto su iznimno zadovoljni devetom Brending konferencijom.
“Svaka od tema je bila specifična, predavači su bili neizmjerno zanimljivi, a sve skupa i dalje je bila zaokružena cjelina. Prisutni su dobili uvid u trendove iz više uglova, to nam je bilo posebno značajno”, izjavila je.
I ove godine, Brending konferencija podržala je, u partnerstvu sa svjetskim takmičenjem kreativne industrije Cannes Lions, mlade profesionalce kroz Young Lions BiH takmičenje organizovano u partnerstvu s organizacijom UNICEF.
Stručni žiri je odabrao da Bosnu i Hercegovinu u Cannesu predstavljaju Aida Hadžić i Hana Trokić, koje su osvojile Grand prix u kategoriji PR.
Deveta Brending konferencija bila je najraznovrsnija i najbolja od svih dosad, a iz agencije Via Media su pozvali na susret i 2020. godine, na desetu Brending konferenciju – ističe organizator. Dodaju da je Brending konferencija “rijetka privilegija da svjedočimo jedinstvenom spoju biznisa, umjetnosti, inovacije i kreativnosti”.
(Fena)