Višemjesečni rad studenata druge godine studija Poslovna informatika Univerziteta „Džemal Bijedić” u Mostaru na koncipiranju istraživačkih studija i marketing projekata za poslovne partnere i prijatelje Studija, dobio je finalni epilog – projekti su odbranjeni i spremni za realizaciju od strane preduzeća, učesnika u projektu.
Izviđajna, deskriptivna i kauzalna istraživanja praćena izradom marketing strategija i kreativnih rješenja, pod vođstvom predmetnog nastavnika, prof. dr. Veldina Ovčine, i više asistentice mr. Amele Piralić, predstavljena su u prostorijama Ekonomskog fakulteta pred širokim auditorijumom, koji nije krio zadovoljstvo prezentiranim poduhvatima inovativnih, kreativnih i marketinški osviještenih mladih ljudi.
Četiri tima su predstavila svoje marketing planove za četiri različite kompanije iz Bosne i Hercegovine:
- #somuninthegym, na kome su radile Edina Voloder, Dženana Gutošić, Selma Mrndžić i Elma Kapić;
- „Zlatna džezva – Najbolji užitak uz zlatni napitak“, na kome su radile Eldina Delić, Amna Grcić, Emina Kezo, Harisa Obad, Inela Ćušić i Mia Alispahić;
- „OldbridZ – Hladnija od Neretve“, na kome su radili Kenan Balavac, Amir Šantić, Ćamil Balavac, Marko Batinić i Aid Kudra i
- „HEPOK – Kvalitet iz kamena“, na kome su radili Aldina Teletović, Nađa Sinanović, Aidin Bašić, Alija Fajić i Mirza Voljevica.
„Ovo je bila izvrsna prilika da primijenimo sva znanja koja smo stekli iz oblasti marketinga. U izradu marketing plana smo uložili mnogo truda i taj trud se isplatio. Obzirom na samu prirodu marketinga, uopšte nije bilo zamorno izdvojiti toliko vremena i uložiti energiju u izradu velikog broja menadžment i marketing alata, naprotiv, bilo je poprilično zabavno, jer smo usput mogli da ispoljimo svu svoju kreativnost.“, kazala je Edina Voloder, studentica Poslovne informatike.
Menadžment studija Poslovna informatika zahvaljuje se svim preduzećima učesnicima u projektu, naglašavajući da će sa zadovoljstvom pratiti realizaciju marketing kampanja, kreiranih od strane studenata i svjedočiti unapređenju prodaje i zadovoljstva ciljnih skupina kojima su projekti, kroz kreiranje jedinstvane ponude vijednosti, i usmjereni.
(NovaSloboda.ba)