Rihana i njena tajna

Prvo muzika, sada moda, sve što ova pjevačica dotakne postaje hit.

Čak i bez krila je uspješna: Rihanina modne lininja „Savage x Fenty“ namijenjena je ženama svih tjelesnih veličina.

Iako se u New Yorku održava sedmica mode, trendovi mode za proljeće 2020. su od sekundarnog značaja. Na samom početku su uzbuđenje izazvali modni labeli, poput Rag&Boine i Prabal Gurung, koji su otkazali svoje revije u “Hudson Yardsu”, koji pripada Trumpovom podržavaocu Stephenu Rossu. U takvim okolnostima, za vijesti sa naslovne strane pobrinula se Rihana.

Budući da je pjevačica svojom linijom donjeg rublja još prije godinu dana podstakla raspravu o raznolikosti polova i veličina, sada se smatra shooting starom. Sve više i više kompanija želi imati koristi od umjetnice i njenih 70 miliona pratilaca na instagramu.

Stoga je divovski luksuzni gigant LVMH izbacio jednu dizajnersku liniju sa Rihanom. Takođe, se priključio i Amazon Prime i organizovao njenu modnu reviju, 10. septembra, u New Yorku, koja će se deset dana kasnije prikazati u 200 zemalja svijeta. Koncept je vrlo sličan onome koji održava modni label donjeg rublja  “Victoria Secret”, održan u maju, a čiji koncept žena, bijelih, vitkih i besprijekornih, ne odgovara sadašnjim vremenima diverziteta i transrodnosti.

Stoga je vjerovatno da će Rihanin nastup biti mega događaj, bez veličine nula i anđeoskih krila.

(stern)

Lj. G.

(NovaSloboda.ba)