Seksi sa stilom

Rihanna je superstar – i veoma uspješna poslovna žena. Ona prodaje kozmetiku, donji veš, a sada Prêt-à-porter modu zajednički sa luksuznim koncernom LVMH: Šta izlazi iz toga, kada se moda i pop povežu zajedno? To je moć stila, seksa i 76 miliona pratilaca na instagramu.

Milijardama teški francuski koncern luksuznih proizvoda LVMH i američka superzvijezda Rihanna zajedno su osnovali novu modnu kuću, Fenty. To bi moglo promijeniti modnu industriju.

To je veliki eksperiment koji počinje ovih dana. Modna kuća je otvorena je u maju ove godine. Zove se Fenty, poput pjevačice, sa okrenutin N u logotipu, a vrlo lako bi, kako govore stručnjaci, mogla promijeniti modni svijet. Pop zvijezda postaje šef i kreativni direktor pariškog »Maison-a«.

To se nikada ranije nije dogodilo.

Maisons de Couture bivaju rijetko osnivani. Većina ih je nastala i odrastala istorijski, njegovana estetskim vizijama izuzetnog talenta, kao što su bili Coco Chanel, Yves Saint Laurent ili Christian Dior. Sve su to danas globalne kompanije. Međutim, istorija može ponekad biti i teret.

Start-up, poput Fenty, nudi mogućnost da se čitava priča kompanije definiiše od samog početka.

A ostatak priče. Vrijeme je i pred njima, a i pred nama, da čujemo.

U prilogu fotografije sa nedavne Savage-X-Fenty modne revije u New Yorku.

(spiegel)

Lj. G.

(NovaSloboda.ba)