Predstavljena lopta za EURO 2020: “Uniforia” kao simbol različitosti

Adidas je u Londonu predstavio službenu loptu za EM 2020. Raznolikost turnira je, prema riječima proizvođača, bila inspiracija za naziv lopte „Uniforia“.

“Uniforia”, mješavina engleskih riječi „united“, jedinstvo i euforija, a trebala bi simbolizovati zajedništvo koje dolazi s konkurencijom, koja će se osjetiti u cijeloj Evropi sljedeće godine.

Kako bi proslavili 60. godina Evropskog prvenstva, finalni turnir Evropskog prvenstva održaće se u dvanaest različitih evropskih zemalja i to: u Londonu, Glasgowu, Dublinu, Bilbau, Amsterdamu, Kopenhagenu, St. Petersburgu, Minhenu, Rimu, Budimpešti, Bukureštu i Bakuu.

Poseban format turnira inspirisao je i dizajnere nove lopte.

Dizajn Uniforije nalazi se u jedinstvenom spoju umjetnosti i fudbala, simbolizuje ideju premošćavanja i brisanja granica, kao i raznolikosti koja će karakterisati ovaj turnir. Ti elementi su bili polazna tačka za proces dizajniranja lopte započetog 2018. godine.

“Prilikom dizajniranja službene lopte za svaki turnir, uvijek se trudimo zadražati kulturne elemente, trudimo se na stadionu osjeti duh ulice”, rekla je dizajnerica Anika Marie Kennaugh.

EURO 2020 počeće u Rimu 12. juna, a mjesec dana kasnije završiće finalom na stadionu Wembley u Londonu.

(kicker)

Smail Špago

(NovaSloboda.ba)