Studenti Turizma kao digitalni marketari

Grupa studenata druge godine Studija turizma, u sklopu predmeta Marketing u turizmu, posjetili su najveći coworking prostor u Mostaru – CodeHub, gdje im je domaćin bila Ejla Bektaš Hajdarović, vlasnica Agencije za digitalni marketing i organizaciju događaja Promotion Mostar. U ugodnom ambijentu i uz interaktivnu komunikaciju, studenti su obogatili teoretska znanja i stekli praktične vještine iz oblasti kreiranja digitalnih marketing strategija i  upravljanja marketingom na društvenim mrežama.

Kako ističe predmetni nastavnik, prof. dr. Veldin Ovčina, studenti će apsorbovana znanja, uz prethodno savladane vještine izviđajnog, deskriptivnog i kauzalnog istraživanja, iskoristiti za kreiranje marketing projekata i kampanja, kako za Studij turizma, tako i za njegove partnere. Marketinške kampanje uz mnoštvo kreativnih rješenja biće prezentirane javnosti sredinom januara mjeseca.

“Studij nam pruža brojne mogućnosti, a jedna od njih je i upoznavanje s digitalnim marketingom. Saznali smo da su društvene mreže nezaobilazne za uspješno reklamiranje, te da je jako bitno imati pravu priču, kako bi privukli potencijalne klijente”, rekla je studentica Mia Raspudić.

“Jako mi je drago da u Mostaru postoje mjesta za besplatnu edukaciju, a jedno od njih je i CodeHub. Posjeta je bila zabavna i edukativna”,  riječi su studentice Azre Zilić.

Na ovaj način, Studij turizma nastavlja profilirati i diferencirati svoje studente, pripremajući ih na optimalne reakcije na izazove savremenog tržišta.

(NovaSloboda.ba)