Digital Marketing Strategist Adi Đukić održao predavanje studentima

Studenti Studija turizma, u sklopu predmeta Marketing u turizmu, imali su čast i zadovoljstvo učiti o konceptu kreiranja online reputacije i profiiranju marketing strategija i kampanja koristeći najsavremenije alate današnjice, od Adija Đukića (Agencija WEB STUDIO), zasigurno jednog od najvećih stručnjaka iz oblasti digitalnog marketinga na ovim prostorima.

„Nastavljamo sa sedmicom digitalnom marketinga na Studiju turizma. Kreativni i proaktivni studenti zaslužuju da testiraju vlastita znanja i praktične vještine stiču od eminentnih stručnjaka, kakav je svakako Adi Đukić. Ubijeđen sam da će poslije ovakve radionice studenti znati graditi online reputaciju, kako vlastitu, tako i  organizacijsku, jer složićemo se, online reputacija u današnje vrijeme postaje najvrjednija imovina koju pojedinac/organizacija može imati“, riječi su predmetnog nastavnika, prof. dr. Veldina Ovčine.

Moderator radionice i gost predavač na Studiju, Adi Đukić zadovoljan je interesom  stuenata.

„Bilo je zadovoljstvo družiti se sa ambicioznim studentima Studija turizma. Kroz proaktivan pristup i mnoštvo upućenih pitanja, pokazali su kreativne sposobnosti i volju za usvajanjem novih znanja i trendova u primjeni digitalnog marketinga u sferi turizma. Digitalni marketing je oblast koja će ih sigurno pratititi u skoroj profesioanalnoj karijeri. Veliki broj studenata je pokazao zavidna znanja i primjere primjene u praksi“, rekao je AdiĐukić.

“Bila nam je čast prisustvovati kratkom predavanju jednog od najuspješnijih ljudi iz oblasti digitalnog marketinga na ovim područjima. Adi Đukić nas je upoznao sa svim bitnim elementima marketinga kroz društvene mreže, koje će nam koristiti u budućim projektima, kako za Studij turizma, tako i našim budućim biznisima“, izjavila je Adla Džubur, studentica II godine Turizma.

Implementacijom ovakvih aktivnosti, Studij turizma i Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru dodatno potvrđuju svoj kvalitet, tako što grade budućnost svojih studenata, oblikujući ih u odlučne poslovne ljude, spremne prihvatiti tržišne izazove.

(NovaSloboda.ba)