Pozira na gradilištu u crvenim čizmama iznad koljena, stoji pored bagera u uskim vinilnim pantalonama, ili se smiješka iz kamiona slobodnog stomaka. Sve ove seksi slike nalaze se u novom godišnjem kalendaru jedne firme za građevinski materijal iz Njemačke, a u glavnoj ulozi je televizijska zvijezda Sophia Thomalla (30). Publika se polarizovala.
A šta se zapravo krije iza toga? Zašto se Thomalla pokazala u ovakvim pozama?
Sophia objašnjava: „Ja nisam samo novo reklamno lice ove firme. Uspjela sam uvjeriti osnivače firme da i ja, takođ,sudjelujem u kompaniji“.
Prije nekoliko mjeseci, glumačka zvijezda pridružila se start-up firmi kao investitor. Firma je u stvari internetski trgovački centar za građevinski materijal, posebno specijalizovan za rasuti teret.
Thomalla dodaje: „Odrastala sam sa pravim momcima. Težak pošten rad se uvijek isplati – tu rečenicu sam puno puta čula. I potpuno je istinita!”
Građevinska industrija je u procvatu. Ovo je prva i jedina internetska platforma za rasuti teret. Njemačko tržište je gigantsko, a na putevima se svakodnevno nalazi preko 150 hiljada kamiona za rasuti teret.
Ciljana publika? Pravi momci iz visokogradnje, niskogranje i uređenja okoline sada mogu naručiti rasute terete online, sa samo nekoliko klikova.
„Nakon što sam tražila potvrde i upoznala momke, brzo mi je postalo jasno: Moram biti dio toga. To što sam žena koja okolo voli trčati seksi, ne mora značiti da sam i glupa … “
Pa sretan posao!
(news)
Lj. G.
(NovaSloboda.ba)