Novi prijatelji životinja

Može i bez: Sve više modnih marki je bez krzna,

Možda je to najvažnije modno dostignuće u posljednjoj deceniji: sve više modnih marki odriče se pravog krzna. Bilo da je to Chanel, Gucci ili modni lanci poput H&M, gotovo da se ni jedna od ovih modnih marki više ne krasi mrtvim životinjama. U vremenima kada sve više kupaca postavlja pitanje šta konzumira, krzno više nije luksuzni trofej. Svako ko će skijati u planinama narednih dana, ipak će nositi krzno oko vrata i na kapama, ali to je često poliester, jedno manje zlo: radije plastika nego krzno.

Postoji nekoliko razloga ovog obrta. Prvo, decenije kritike organizacija za zaštitu životinja se isplatilo. Minhenski modni brend Bogner nedavno je objavio da će se potpuno odustati od krzna 2022. godine

Želite odjeću bez pravog krzna. Njemački ured za zaštitu životinja godinama je demonstrirao protiv kompanije parolama poput „Bogner ubija“. Međutim, suosjećanje prema milionima životinja, čije krzno je upotrijebljeno za odjeću, nije bilo  uvijek presudno. Prije nego što marke izazovu masovne proteste, vole se ponašati politički korektno. Jer, ako niste pažljivi, naći ćete se na društvenim mrežama brže nego što jedna životinja izgubi krzno. Modnim kućama bi bio savjet, izbjegavajte i krzna i plastiku.

To bi koristilo životinjama, okolini, ali i njihovoj savjesti.

Uz slike

Lažne vijesti: Ove Guccijeve rukavice su napravljene od umjetnog krzna

Promjene: Od zime 2022/23. godine, Bogner će biti bez krzna i jagnjeće kože

Zaokret: Nakon smrti obožavalaca krzna Karla Lagerfelda, njegov vlastiti Label odrekao se pravog krzna.

Više raznovrsnosti: Vunene jakne su sada dostupne i bez tipičnog krznenog ovratnika

Novi početak: Od  ljetne kolekcije 2020. godine, Prada više neće koristi pravo krzno.

(stern)

Lj. G.

(NovaSloboda.ba)