Australijska pop pjevačica Kylie Minogue (51) rekla je za Guardian, kako se osjeća kao pokretna reklama za svoju domovinu, jer na svojim putovanjima tako mnogo priča o Australijije.
Sada, preko praznika, Minogue je viđena na britanskoj televiziji u jednom tek snimljenom spotu: Pjeva i pleše, igra kriket i pijucka pivo, zvijezda pravi reklamu u ime Tourism Australia, državne agencije za promociju turizma u zemlji. Sve to je, naravno, snimljeno po najljepšem vremenu, u blizini mora, proizvedeno za kampanju koja je koštala više od devet miliona eura.
Međutim, spot se nije valjano ni prikazao, a Turizam Australia ga je povukao u prvoj nedelji januara, jer je agenciju zapljusnuo talas ogorčenja.
Ljudi sada želi “provjeriti” svaku reklamnu aktivnost, rečeno je. Obzirom na višemesečne požare u Australiji, koji su odnijeli mnoge živote, ubili stotine miliona životinja i opustošili ogromna područja, zaključili su da je bolje prekinuti emitovanje.
Minogue se pridružila brojnim prominentnim, koji doniraju novac za pomoć u borbi sa vatrenom stihijom.
(spiegel)
Lj. G.
(NovaSloboda.ba)