S obzirom na proglašenu pandemiju korona virusa (COVID-19) i djelatnost koju obavlja, Zavod zdravstvenog osiguranja HNK-a moli sve osiguranike da, bez neodložne potrebe ili njihovog poziva, ne dolaze u prostorije Zavoda.
Šalter Zavoda zdravstvenog osiguranja HNK-a smješten u Domu zdravlja Mostar na Bulevaru od srijed 18.marta do daljeg neće raditi, tako da na području grada Mostara radi samo
Područni ured Mostar smješten u Ulici Braće Fejića 56.
ZZO HNK-a moli soiguranike da radi podnošenja zahtjeva za refundiranje naknade putnih troškova, podnošenja zahtjeva za izdavanja ili preuzimanje e- legitimacije, ovjere papirnatih zdravstvenih legitimacija, te drugih potreba osiguranika koje nisu hitne, u narednom razdoblju, ne dolaze u prostorije Zavoda.
Osiguranici koji posjeduju papirnatu zdravstvenu legitimaciju nisu u obavezi dolaziti u područne urede Zavoda radi produženja važenja ovjere u istoj. Provjeru važenja ovjere zdravstvene legitimacije zdravstvene ustanove (domovi zdravlja i bolnice) će provjeravati u Integrisanom zdravstvenom informacijskom sistemu (IZIS), koji je instaliran na svim prijemnim šalterima zdravstvenih ustanova.
Obustavlja se, do daljeg, prijem zahtjeva za izdavanje e- legitimacija i izdavanje izrađenih e- legitimacija, jer papirnate zdravstvene legitimacije koje osiguranici već posjeduju vrijede do daljeg i iste se neće ovjeravati.
U slučaju neodložive potrebe dolaska, osiguranici se mole da dolaze u vremenu od 8 do 13 sati, da se u prostorijama Zavoda zadržavaju što je kraće moguće i poštuju preventivne mjere (držanje odstojanja od 1 m, korištenje sredstava za dezinfekciju, izbjegavanje gužvi i sl.), a sve u cilju smanjenja rizika od nastanka i širenja korona virusa.
Kada se steknu uslovi za normalizaciju rada Zavoda, osiguranici će biti pravovremeno informisani, a do tada za sva pitanja iz nadležnosti Zavoda zdravstvenog osiguranja HNK-a možese obratiti radnicima Zavoda putem e – maila (info@zzo.ba) ili telefona objavljenih na web stranici Zavoda (www.zzo.ba).
Takođe, Ured za odnose s javnošću ZZO HNK-a osiguranicima je dostupan svakog radnog dana u vremenu od 7,30 do 15,30 na broj telefona 036 355 272 i mail info@zzo.ba, saopšteno je iz Zavoda zdravstvenog osiguranja HNK.a.
(NovaSloboda.ba)