UNMO: Studenti Dizajna interijera koncipirali strategije marketinga partnerima Studija

Studenti treće godine univerzitetskog studija Dizajn interijera Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru (UNMO), nakon višemjesečnog rada, na semestralnom zadatku, predstavili su svoje marketing planove za pet različitih firmi, koje djeluju u gradu Mostaru. Za razliku od prethodnih generacija, ove godine, obzirom na situaciju prouzrokovanu svjetskom pandemijom COVID-19, oni su svoje marketing planove i praktična rješenja predstavili putem online platforme. 

Iako za studente univerzitetskog studija Dizajn interijera, ova grana poslovanja ne predstavlja primarni životni poziv, maksimalno su se potrudili i dali izuzetan doprinos kroz izlaganje i povezivanje ekonomske teorije i prakse, te pored toga ponudili konstruktivne prijedloge za unapređenje rada poslovnih subjekata iz okruženja.

Među mnogim temama, studentice Ena Borec, Amra Fazlić i Anđela Boras radile su marketing plan za firmu Vaš Dom.

Vaš Dom je trgovačko društvo sa osnovnom djelatnošću prodaje namještaja i opremanja poslovnih i stambenih prostora, sa prodajno izložbenim objektom u Mostaru. Kako bi omogućili kupcima sve na jednom mjestu, pokrenut je i proizvodni pogon, koji nudi izradu namještaja po mjeri, odnosno kuhinje, predsoblja, ormare, plakare i sav ostali namještaj koji se može raditi od prerađenog drveta.

Kroz par rečenica, osvrnule su se par mjeseci unazad, te se dotakle ključnih faza procesa izrade marketing plana.

“Zahvalni smo profesoru i asistentici, koji su nas uveli u svijet marketinga, te nas edukovali kako bismo što uspješnije osmislili i izradili ovaj projekat. Svoj entuzijazam i upornost, uspjeli su prenijeti na nas i učiniti da postanemo proaktivniji i šire razmišljamo o našim proizvodima i dešavanjima koja nas okružuju”, kratko je prokomentarisala studentica Ena Borec.

Takođe, kroz ovaj projekat poseban naglasak se stavlja na zajednički kontinuirani rad, a ne kriju zadovoljstvo nakon još jednog zajednički završenog projekta.

“Rad na ovom projektu potvrdio nam je važnost tima i timskog rada. Bitno je imati ravnopravan tim u kojem svi članovi marljivo rade u rješavanju problema, pa je samim time i svaki problem manji. Uložile smo puno truda i rada u ovaj projekat, što je na kraju donijelo i dobre rezultate na koje smo ponosne. Takođe bih naglasila i dobru saradnju s firmom Vaš Dom, koja nam je izašla u susret i uveliko nam pomogla u rješavanju ovog zadatka”, kazala je Anđela Boras.

“Kroz rad i angažovanost na ovom projektu, kao mlade obrazovane osobe koje uskoro izlaze na tržište rada postale smo svjesne koliko je marketing, te promocija  same ličnosti od izuzetne važnosti, ukoliko to posmatramo sa marketing stajališta i naglašavamo važnost razumijevanja potreba kupaca, tada ćemo najbolje razumjeti sebe – nakon što ostvarimo jedan cilj, postavimo sebi novi!”, zaključila je studentica Amra Fazlić.

Na ovaj način, univerzitetski studij Dizajn interijera nastavlja profilirati i diferencirati svoje studente, pripremajući ih na optimalne reakcije na izazove savremenog tržišta.

(NovaSloboda.ba)