Upravljanje marketingom u funkciji unapređenja turističkog sektora

Studenti druge godine Studija turizma Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, u okviru predmeta Marketing u turizmu, predstavili su marketing projekte i kampanje koje su kreirali za matični studij i poslovne partnere i prijatelje Studija.

Za potrebe projekta, studenti su u prethodna tri mjeseca istraživali tržište, dizajnirali i profilirali poslovne i marketing strategije, koncipirali kreativna rješenja, dali prijedloge za unapređenje poslovanja po svim elementima marketing miksa, te osmislili plan aktivnosti za uspješno profiliranje dugoročne content marketing strategije.

Prezenirani su marketing projekti za sljedeće organizacije/poslovne subjekte:

-Studij turizma Univerziteta „Džemal Bijedić u Mostaru (Jenet Tanović, Lejla Fazlinović, Safije Jašari);

-„Grill Centar“ Mostar (Jasmina Repeša, Azer Omerika, Lajla Burić);

-„Urban Grill“ Mostar (Haris Količić, Mia Oručević, Sandro Soldo, Nadin Jahura);

-„Villa Neretva“ Glavatičevo (Lamija Hadžizukić);

-Agencija „Super Tours d.o.o.“ Dubrovnik (Ana Maria Vidović, Dajana Gatalo, Sunčica Laganin);

– „Jaffa-Komerc“ Blagaj (Lana Vila, Ena Krtalić, Amina Behram, Vana Antonela Ćorić)

-Muzej „Bitka za ranjenike na Neretvi“ Jablanica (Belma Sara Šabanović, Šejla Zajmović).

„Studenti su marljivo i savjesno radili na izradi marketing projekata, koje su prezentirali sa jednakim entuzijazmom s kojim su ih i stvarali. Pokazali su jako naglašene konceptualne, interpersonalne i kreativne sposobnosti, te ću sa zadovoljstvom nastaviti pratiti njihov rad, i realizaciju njihovih preporuka i prijedloga za unapređenje od strane partnera Studija, kojima se ovom prilikom zahvaljujem“, riječi su predmetnog nastavnika van. prof. dr. Veldina Ovčine.

“Online nastava predstavljala je veliki izazov kako za studente, tako i za predavače. Iako ništa ne može zamijeniti ‘face-to-face’ komunikaciju, zahvaljujući velikoj motivaciji i kreativnosti studenata, uspjeli smo i ove akademske godine predstaviti veliki broj uspješnih marketing planova. Turistička branša jedna je od najpogođenijih trenutnom pandemijom, a studenti Turizma ponudili su kroz marketing planove kreativne ideje kako pospješiti poslovanje u ovom periodu, te izboriti se sa novonastalom situacijom. Već sada, sa ponosom, možemo reći kako će turistička branša postati bogatija za nekoliko velikih stručnjaka u ovom polju”, naglasila je Arnela Lizdo, MA, stručni saradnik na predmetu.

Implementacijom ovakvih aktivnosti, Studij turizma i Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru dodatno potvrđuju svoj kvalitet, tako što grade budućnost svojih studenata, oblikujući ih u odlučne poslovne ljude, spremne prihvatiti tržišne izazove.

(NovaSloboda.ba)