Veliki interes privrednika Mostara za povezivanje i saradnju s kineskim kompanijama

hdrpl

Gradonačelnik Mostara dr. sc. Mario Kordić primio je danas u Gradskoj vijećnici delegaciju Kinesko-evropske agencije za tehničku i ekonomsku saradnju (CEATEC), pri Ministarstvu trgovine NR Kine, koju je predvodila predsjednica CEATEC Shanghai, Chen Hui i predstavnike Asocijacije preduzetnika Hercegovine (APH), koje je predvodio predsjednik Damir Vidačak. Sastanku je bio prisutani Ivan Ljubić, v.d. direktora Aerodroma Mostar, saopšteno je iz Ureda za odnose s javnošću Gradske uprave Mostar.

Tema sastanka bila je bolje unaprjeđenje saradnje privrednika iz Mostara i NR Kine, te u tom kontekstu i promocija Mostara i Hercegovine kao regije. Gradonačelnik Kordić je naglasio kako postoji velik interes lokalnih privrednika za povezivanje i saradnju s kineskim kompanijama. Rekao je da kako će grad svakako pomoći sa svoje strane, a da se putem saradnje i poslovnih partnerstava s kineskim kompanijama naši privrednici mogu unaprijediti znanja, osigurati pristup novim tehnologijama i velikom kineskom tržištu.

U tom smislu, gradonačelnik Kordić i predsjednik APH Vidačak naglasili su važnost direktnog kontakta s uredom CEATEC-a u BiH, što će svakako olakšati i otvoriti put za kvalitetnu buduću saradnju i dolazak kineskih kompanija u BiH. Ono što je potencijal Mostara i Hercegovine za dobru saradnju je Aerodrom Mostar, koji treba ulaganja i nudi velike mogućnosti, a direktno je željezničkom prugom povezana sa Lukom Ploče i vrlo je blizu budućeg autoputa.

Predsjednica Chen Hui zahvalila je gradonačelniku Kordiću i predstavnicima APH na iskazanom interesu, te je istakla kako je  ured CEATEC-a u Sarajevu dobra platforma za buduće investicijske projekte. Na sastanku je predložila kako bi bilo jako dobro da se mostarski privrednici pojave na sajmu privrede u Shanghai, gdje se isključivo prezentiraju one kompanije koji mogu izvoziti u Kinu, a CEATEC bi svakako podržao njihov dolazak. Složili su se kako je, takođe, važno napraviti kvalitetnu marketinšku strategiju za nastup na kineskom tržištu.

(NovaSloboda.ba)