Studenti Ekonomskog fakulteta kreirali poslovne modele

Studenti druge godine Ekonomskog fakulteta Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, u okviru nastavnog predmeta Marketing, koncipiraju marketing projekte i kampanje za poslovne partnere i prijatelje Fakulteta, koristeći najsavremenije metode i tehnike istraživanja tržišta, kombinirajući alate i instrumente tradicionalnog i digitalnog marketinga.

Dok će cjelokupne marketinške kampanje biti prezentirane javnosti krajem semestra, studenti su juče predstavili vlastite (preduzetničke) poslovne modele kreirane po metodologiji CANVAS, gdje su pokazali zavisnu dozu zrelosti i spremnosti za kreiranje novih biznisa na tržištu, te vještine optimalnog upravljanja marketingom u okviru istih, a sve s ciljem ostvarenja primarne svrhe i ciljeva poslovanja novih poduzetničkih poduhvata.

„Kroz naše istraživanje spoznali smo važnost Canvas platna preko koga smo definisali naše vrijednosti sa glavnim karakteristikama, što je i glavni cilj Canvas modela. U poslovnom svijetu kažu da je vrijeme novac. Canvas platno je jako praktičan poslovni model, čijom prezentacijom se za jako kratko vrijeme prepoznaju sve vrijednosti, ciljevi i drugi jako bitni elementi kojima preduzeće raspolaže i čime se misli baviti u budućnosti“, naglašava studentski tima koga sačinjavaju Emira Salčin, Merisa Džafić, Ilhana Mujkić i Benjamin Nazdrajić.

„Kvalitetnim timskim radom uvidjele smo da smo sposobne, za kratko vrijeme, osmisliti kreativnu ideju koja ne zahtijeva velika ulaganja, a ekonomski je isplativa. Kao najvažniju vještinu ističemo timski rad, jer organiziran tim s pravom količinom saradnje i uloženog napora broji uspjehe. Ovim projektom smo dodatno ohrabrene za poduzetničke poduhvate i realizacije naših ideja. Takođe se možemo ponositi tim da u našu biografiju možemo uključiti znanja i vještine u dizajniranju Canvas modela, koje u budućnosti možemo iskoristiti u poslovnom svijetu“, komentarišu članice tima Nejla Demirović, Senija Demirović i Bahrija Kljako.

Alnedina Omerović, Nadira Šabanović i Emina Obradović nisu krile zadovoljstvo realiziranim aktivnostima.

„Bogatstvo znanja dobijamo kroz projekte koje radimo na predmetu Marketing. To nam pospješuje izgradnju timskog duha i razvijanje ideja u kratkom vremenskom periodu“, kažu studentice.

„Kroz nastavne aktivnosti, zadatke, projekte koji su redovno pred nama, usavršavamo svoje sposobnosti, otkrivamo nove strane sebe i uspješno odgovaramo na iste. Zahvaljujemo se profesorima na prenesenom znanju i vještinama, a najviše na njihovoj vjeri u nas“, s ponosom ističu članice tima Zejna Zlomužica, Almedina Junuzović i Aida Beglerović.

„Radeći naš projekat, uvjerile smo se da sebi nikada ne trebamo postavljati granice, već samo težiti da stvorimo nešto što će biti bolje i kvalitetnije od onog trenutnog što imamo“, ističustudentice Berina Topalović, Dalila Bašić, Nejra Miljević i Armina Sabljić.

„Canvas platno je postalo jako važno i neizbježno u savremenom poslovanju i ima veliku primjenu u razvoju projekata. Mi smo u veoma kratkom roku uspješno ispunili naš zadatak i tako stekli znanja i vještine“, riječi su Amera Halilovića, Harisa Hajdarovića, Adnana Potura i Kenana Pirije.

Implementacijom ovakvih aktivnosti, Ekonomski fakultet i Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru dodatno potvrđuju svoj kvalitet, tako što grade budućnost svojih studenata, oblikujući ih u odlučne poslovne ljude, spremne prihvatiti tržišne izazove.

(NovaSloboda.ba)