Studentice Ekonomskog fakulteta kreirale marketing plan za Hepok

Studentice druge godine Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru, osmislile su marketing plan na kome su radile protekli semestar. U svrhu polaganja predmeta “Marketing”, imale su zadatak da izaberu preduzeće u kome vide potencijal, te na osnovu toga kreiraju svoje ideje i predstave ih. Prethodni semestar, aktivno su se provodila istraživanja, kreirale adekvatne marketing strategije, kao i predlagale kreativna rješenja sve u cilju promovisanja. 

Studentice su, kako kažu, zbog duge tradicije i postojanja vidjele veliki potencijal u Hepoku, te tako i donijele odluku da baš za hercegovačkog giganta kreiraju marketing plan. 

“Hepok postoji već decenijama I, s obzirom na njegovu dugu tradiciju, vidjele smo ogromni potencijal u tom preduzeću. Sam njegov moto, ‘Hercegovačko. Pouzdano. Kvalitetno’, ističe važnost očuvanja dugogodišnje tradicije i kvaliteta hercegovačkog vinogradarstva. Što smo više istraživale, otkrivale smo nove detalje koji nas nisu ostavili ravnodušnim a koji su istovremeno opravdali naš izbor. Željeli smo da probudimo nostalgiju na neka stara vremena, kada pomenom Mostara, pored Starog mosta, sjetite se i Hepoka.  Osmislili smo neke zanimljive ideje, koje bi mogle doprinijeti još boljem poslovanju ali i većom zainteresovanošću kupaca. U vinu leži istina, a istina je da je pred Hepokom svjetla budućnost.

Posebno se zahvaljujemo direktoru Hepoka, Nedimu Mariću, na izdvojenom vremenu i ukazanoj pomoći, kao i čitavom osoblju Hepoka. Naravno, zahvaljujemo se i profesoru, Veldinu Ovčini, na nesebičnoj pomoći i ukazanoj prilici da baš na ovaj način steknemo znanje iz ove oblasti, te smo sigurne da ćemo se u budućnosti rado vraćati tome”, kazale su studentice čiji tim čine Nejla Demirović, Bahrija Kljako, Senija Demirović.

Kako kažu, najjači “adut” content marketing strategija je video, te su ovom prilikom kreativne i proaktivne studentice izradile promo video.

“Jedan od primarnih ciljeva projekta nam je bio da iniciramo društvenu odgovornost, te da potaknemo širu društvenu zajednicu da kupuju i koriste domaće proizvode, jer tako izgrađujemo bolju i perspektivniju Bosnu i Hercegovinu. Najbolji čovjek jeste onaj koji pridonosi svojoj zajednici – Kupujmo domaće!”, poručuju nam studentice Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru.

(NovaSloboda.ba)