Memorijalni centar Srebrenica je danas bio domaćin diskusije “Komunikacije i Memorijalni centar Srebrenica: Naučene lekcije”, na kojoj su govorili Almasa Salihović, Mirela Osmanović i Nedim Jahić. Bila je to prilika za razgovor o unapređenju digitalnih komunikacija, predstavljanje nove web-stranice, ali i perspektivama budućeg unapređenja aktivnosti podizanja svijesti o genocidu u Srebrenici.
Portparol Memorijalnog centra Srebrenica Almasa Salihović istakla je svakodnevnu komunikaciju sa dvadesetak novinara i novinarki iz vodećih bosanskohercegovačkih medija, koji su stalni oslonac kako bi se priča o Srebrenici čula dalje, saopšteno je iz Memorijalnog centra Srebrenica.
“Takođe, podigli smo nivo komunikacija i saradnje sa međunarodnim medijima, gdje im osiguravamo prevode, izvore informacija i kontakte”, kazala je Salihović.
Takođe je istakla podršku BH Telecoma, uz koju su osnaženi kapaciteti za pristup internetu u prostoru Memorijalnog centra, što značajno olakšava rad i komunikaciju, ali i viši nivo organizacije događaja koji se oslanjaju na online pristup i povezivanje sa svijetom.
“Jednostavno, da bi Memorijalni centar i Srebrenica bili tema kojom se bavimo tokom cijele godine, izuzetno je značajno da realizujemo nove aktivnosti, te da istraživačkim radom i prenošenjem informacija stvaramo sadržaj koji će donijeti novost za javnost. Nadam se da je to prepoznato i da smo u tome postigli napredak”, poručila je Almasa Salihović.
U posljednjih godinu dana, Memorijalni centar Srebrenica je bio domaćin bh. premijere filma “Quo vadis, Aida”, pripremljeno je pet novih izložbenih postavki, a u toku je i značajna rekonstrukcija objekta. Uz podršku Vlade Ujedinjenog Kraljevstva, kroz projekat “Istina, dijalog, budućnost” je realizovano nekoliko obuka tima Memorijalnog centra, a finalizirana je i nova verzija web-stranice.
“Imali smo čast, ali i veliku odgovornost da učestvujemo u projektu izrade nove web stranice Memorijalnog centra Srebrenica. Svjesni važnosti digitalnog formata, potrudili smo se napraviti web stranicu po najnovijim tehničkim standardima u cilju očuvanja sjećanja na žrtve genocida u Srebrenici, te čuvanja istine i istraživanja zločina genocida”, podvukao je Emir Agić iz tima “LAMPA Studio”, koji je realizovao dizajn i programsku postavku nove službene stranice Memorijalnog centra, saopšteno je.
Na izradi web stranice učesvovali su Tim Fabrike, koji je darovao novi vizuelni identitet, a na to se kasnije nadovezao rad nekoliko grafičkih dizajnera, Azre Kadić, Dine Hujića i Ahmeda Hodžića.
Memorijalni centar Srebrenica je prisutan na svim relevantnim online platformama, a putem Zooma je u posljednjih godinu dana realizovano više od 40 različitih edukacijskih programa i razgovora.
(Fena)