Studenti predstavili marketing plan za FIT Mostar: Ponudili niz kreativnih rješenja

Za potrebe izrade marketing plana, grupa studenata Fakulteta informacionih tehnologija Univerzitetqa “Džemal Bijedić” Hamza Taslidža, Benaid Rudan, Nedim Alićušić i Adil Eminagić, izvršili su opširno istraživanje o svom fakultetu.

Pod mentorstvom predmetnog nastavnika, prof. dr. Veldina Ovčine i više asistentice mr. Irme Dedić željeli su javnosti predočiti prednosti ovog fakulteta, te su u tu svrhu ponudili niz kreativnih rješenja, od kojih se posebno ističu plakati za upis na Fakultet informacijskih tehnologija i FIT Coding Challenge.

Zbog aktuelne epidemiološke situacije, studenti su bili primorani da plan prezentuju online, a zahvaljujući kvalitetnom obrazovnom kadru i njihovoj posvećenosti studentima, uspjeli su na najvišem nivou iznijeti najbitnije aspekte marketing plana.

“Za marketing plan smo, bez razmišljanja odabrali Fakultet informacijskih tehnologija, čiji smo i sami članovi, kako bi pomogli unaprijeđenja samog fakultete. Činjenica da su naši mentori vrhunski u svom poslu, izrada marketing plana je za naš tim predstavljala veliki izazov. Posebno se zahvaljujemo profesoru, Veldinu Ovčini, na nesebičnoj pomoći i ukazanoj prilici da na ovaj način steknemo znanje iz ove oblasti”, rekli su vrijedni studenti.

Fakultet informacijskih tehnologija (FIT) je član javnog Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru. Kvalitet i praktična relevantnost studijskog programa su potvrđeni činjenicom da je, prema podacima Zavoda za statistiku, 95 posto studenata zaposleno. IT sektor predstavlja područje koje se dinamično razvija i postoji stalna potreba za ovim kadrom u Bosni i Hercegovini i u svijetu.

(NovaSloboda.ba)