Rad šaltera za prijem zahtjeva na svim lokacijama Gradske uprave Grada Mostara biće obustavljen u petak, 5. novembra, i ponedjeljak, 8. novembra, zbog radova na informacionom sistemu Grada Mostara, koji se provode u sklopu aktivnosti digitalne transformacije i imaju za cilj pružanje boljih usluga krajnjim korisnicima.
Iz tog razloga, stranke neće moći predati zahtjeve neposredno na šalteru protokola u Cernici i područnim uredima. Svoje zahtjeve, posebno one koje podliježu rokovima, stranke mogu poslati preporučenom poštom na adresu Grad Mostar, A. Buća 19, saopšteno je iz Odjela za organizaciju, pravne poslove, opšzu upravu, civilnu zaštitu i vatrogastvo Grada Mostara.
Navode kako će sva pristigla pošta biti protokolisana u skladu s pravilima uredskog poslovanja.
Centar za usluge građanima i područni uredi neće biti u potpunosti zatvoreni, jer će uredno raditi šalteri za ovjere i izdavanje izvoda iz matičnih evidencija, stoji u saopštenju.