Prije nego što je serija “Squid Game” u septembru oborila rekorde, južnokorejska manekenka
Jung Ho-yeon (27) imala je oko 400.000 pratilaca na Instagramu. Sada ih ima više od 23 miliona.
Jung, koja je već bila na modnoj pisti za Louis Vuitton i Chanel, postigla je globalni proboj svojim glumačkim debijem. I to u sve samo ne glamuroznoj ulozi: Kao i svi učesnici izmišljene igre, oko koje se serija vrti, ona nosi trenerku, neupadljivu kratku frizuru i izgleda potpuno nenašminkana.
Njena tiha figura poziva vas da je prepoznate: Jung je pobjegla iz Sjeverne Koreje i želi iskoristiti pobjedničku nagradu da izgradi budućnost za sebe i svog brata, koji živi u sirotištu.
Kako bi se stvari trebale odvijati za Jung, obzirom na prolaznost popularnosti?
Za magazin “Vogue”je objasnila: “Život ide dalje. Želim hrabro ići naprijed i otkrivati svijet”.
Još ništa ne zna o svojim novim ulogama, ali je već potpisala ugovor sa uticajnom agencijom iz Los Anđelesa. Tako da će svijet ubuduće, vjerovatno više otkrivati o Jung Ho-yeon.
(spiegel)
Lj. G.
(NovaSloboda.ba)