Malo tkanine, puno zarade

Ove zvijezde su se obogatile donjim rubljem.

Heidi, Dita i Rosie (s lijeva) nisu tražene samo kao modeli, već su se etablirale i kao preduzetnice donjeg rublja.

Tako jednostavno, samo par pamučnih odjevnih dijelova? Ali, ne sa ovim poslovnim lisicama!

Donje rublje je mnogim poznatim ličnostima donijelo zaista mmnogo novca. Njihova velika imena i pažnja koju dobijaju, podstiču rad mašine za novac. Što je manje tkanine na vrućim tijelima, to zvijezde čini više bogatim. Rihana (34), Kim Kardashian (41) ili Heidi Klum (48) samo su neke poznate ličnosti koje su više nego dobre u poslu kada je donji veš u pitanju. A neke su se čak i debelo obogatile kao rezultat toga.

Dalje, čak i neki slavni muškarci znaju kako prodati donje rublje – sa svojim dobrim imenima i dobrim izgledom. Pjevač Liam Payne (28) već se udružio sa Hugom Bosom, legenda fudbala David Beckham (46) je prodao svoje “David Beckham Underwear” preko H&M-a, na primjer. On je modnu loptu za donji veš već dodao svom sinu Kruzu (17), koji je u boksericama pozirao za magazin “i-D”.

“Nisam bio siguran da mnogi ljudi žele da me vide kako hodam u donjem vešu još dugo”, objasnio je David smiješeći se.

Fudbalska zvijezda Cristiano Ronaldo (37) takođe zna kako svoje tijelo pretvoriti u novac. Njegov brend donjeg veša “CR7” je pun pogodak – a uz to, sam Ronaldo je najbolji model za njegov Mucki. Ronaldo se fokusira na uske bokserice sa svojim logom na pojasu, koje su posebno popularne u njegovom rodnom Portugalu.

(style)

Lj. G.

(NovaSloboda.ba)