Tokom ljetnog semestra, pet studenata Poslovne informatike u Mostaru, Anesa Pinjić, Lejla Glamoč, Berina Šabanović, Adna Torlo i Tarik Arnaut su, u sklopu predmeta Marketing, radili projekat u vezi kreiranja kampanje za brend Maza, kompanije AC Food.
Tokom kreiranja projekta, aktivno su radili na istraživanju tržišta i analizi samog brenda u svrhu kreiranja adekvatne marketing strategije. Studenti ističu da su, uz mentorstvo prof. Veldina Ovčine i marketara Harisa Kadenića, kroz proces kreiranja kampanje stekli kvalitetno znanje i ovladali mnogim marketing vještinama.
Njihova aktivnost je uključivala rad na SWOT i PEST analizi, kao i Canvas biznis modelu.
“Prepoznali smo kvalitet brenda Maza i njihovih odličnih krem namaza. Maza je dokaz da Bosna i Hercegovina ima jako kvalitetne proizvode svjetskog nivoa. Njihov cilj je da na tržištu proizvode krem koji je drugačiji i mnogo zdraviji od ostalih krem namaza. Tokom istraživanja tržišta i trenutnog marketinga Maze, pokazali smo na određene tačke u procesu marketinga koje bi uz određene korekcije poboljšali prodaju Maze. Smatramo da ovaj krem namaz, kao domaći proizvod, ima veliki potencijal s obzirom da su recenzije naših ispitanika veoma pozitivne. Cilj nam je ovom kampanjom poboljšati poziciju brenda na tržištu“, kažu student.
(NovaSloboda.ba)