Predstavnici bosanskohercegovačke automobilske industrije učestvovat će ove godine na međunarodnom sajmu automobilske industrije IZB2022 (Internationale ZuliefererBoerse) u Wolfsburgu, SR Njemačka.
Privredna komora Federacije BiH zakupila je štandovski prostor za izlaganje na tom sajmu, koji će biti održan od 11. do 13. oktobra. IZB sajam svake dvije godine organizuje Volkswagen AG za svoje dobavljače, ali i kompanije koje žele da dobiju status dobavljača.
“Bh. kompanije će se predstaviti na štandu od 49m2 na odličnoj lokaciji, stjecištu glavnih puteva, ulaza/izlaza iz hale, te blizu zone za odmor. Imamo potvrdu o učešću pet kompanija na sajmu, a Privredna komora Federacije BiH će koristiti zajednički prostor za sastanke i svoje aktivnosti”, rekao je Feni direktor sektora energetike i koordinator projekta “Razvoj automobilske industrije FBiH” Armin Hodžić.
Tokom održavanja sajma, prema njegovim riječima, predviđeni su B2B sastanci sa njemačkim kompanijama i udruženjima. Ta aktivnost je planirana u skladu s aktivnostima koje Komora provodi po projektu Covid-19 Investment Response odnosno “HelpDesk, Business Information Hub”, koji se implementira u okviru šireg EU4BusinessRecovery projekta, kojeg finansiraju Evropska unija i Vlada SR Njemačke, a fokusira se na podršci mikro, malim i srednjim preduzećima (MMSP).
Na ranijem sajmu IZB2018, svoja dostignuća predstavilo je 838 izlagača iz 35 zemalja cijelog svijeta, a sajam je posjetilo 50.000 profilisanih predstavnika automobilske industrije. Bosanskohercegovačke kompanije imale su zapažen premijerni nastup te 2018. godine čemu je posvećen članak u uglednom njemačkom dnevnom časopisu Wolfsburger Nachrichten, a štand je tada posjetila i delegacija Vlade FBiH.
Hodžić je dodao da je za ovogodišnji sajam svoje učešće već prijavilo više od 900 kompanija iz 36 država.
“I ove kao i prethodnih godina, Privredna komora Federacije BiH podržava nastup bh. kompanija na IZB2022 sajmu, te učestvuje u sufinansiranju većeg dijela troškova nastupa bh. kompanija. To je zaista velika prilika za sve kompanije da se predstave u najboljem izdanju i da probaju iskoristiti svoju šansu u ovim izazovnim vremenima pandemije, ratnih sukoba, ali i trendova preslagivanja lanaca dobavljača na svjetskom nivou”, dodao je Hodžić.
(Fena)