Dom zdravlja Mostar postao je sinonim za izvrsnost u pružanju zdravstvenih usluga nakon postizanja ocjene od 100 posto uspješnosti u procesu akreditacije, što ga čini jednim od samo pet takvih primjera u Federaciji i jedinstvenim u svojem području države.
Ova dostignuća odražavaju marljivi rad i predanost svih djelatnika Doma zdravlja Mostar, koji su se posvetili procesu certifikacije, obuhvativši sve službe u ustanovi. Ravnateljica Kristina Bevanda izrazila je ponos zbog postignutog uspjeha, te posebno naglasila zahvalnost pojedincima, ističući Kiku, Miju i Ines, te svim zaposlenicima koji su ključno doprinijeli postizanju ovog iznimnog rezultata.
Ova akreditacija s ocjenom 100 posto uspješnosti predstavlja Dom zdravlja Mostar kao lidera u kvalitetu zdravstvene zaštite, što je veliki benefit za Ministarstvo zdravstva HNK-a. Takođe, Zavod zdravstvenog osiguranja ima odgovornost podržati i nagrađivati takve inicijative koje doprinose podizanju standarda zdravstvene zaštite. Teza je upravo promišljanje o sistematskom nagrađivanju ustanova koje se ističu u podizanju kvaliteta zdravstvene zaštite, kako bi se podstaklo dalje poboljšanje u cijelom sektoru.
“Izuzetno sam ponosna na sve zaposlenike Doma zdravlja Mostar, koji su učestvovali u ovom izazovnom procesu. Napisali smo preko 300 procedura i politika, obuhvatili sve Službe, uključujući pedijatriju, timove porodične medicine, hitnu službu, odjel čistoće, saobraćajne službe, tehnički odjel, radiologiju, laboratorij, stomatologiju, ginekologiju“, navodi dr. Bevanda.
Ona posebno naglašava važnost obuhvata svih segmenata zdravstvene ustanove.
“Svako to je imao doticaj sa procesom akreditacije bilo čega, zna kako je to zahtjevan posao, ali smo se mi, ipak, upustili u taj posao, jer smo htjeli znati kakav kvalitet usluga pružamo kroz oči vanjskih nezavisnih ocjenjivača. Na našu radost i zadovoljstvo, ocijenjeni smo odličnom ocjenom“, kaže dr. Bevanda.
Takođe, dr. Bevanda je izrazila odlučnost za dalje unapređenje.
“Imamo još puno prostora za poboljšanje rada, a nastavićemo raditi na tome, možda najprije fokusirajući se na otvaranje novih komunikacijskih kanala s pacijentima, jer tu ima nedostataka. Ali, što se tiče naše unutrašnje organizacije, sada smo sigurni da radimo po trenutnim najvišim standardima za primarnu zdravstvenu zaštitu“, ističe dr. Bevanda.
(NovaSloboda.ba)