Istorijski muzej BiH postaje inspirativno mjesto učenja, istraživanja i očuvanja prošlosti 

Istorijski muzej Bosne i Hercegovine postaje inspirativno mjesto učenja, istraživanja i očuvanja prošlosti, saopštila je Služba za protokol i press Kantona Sarajevo. 

Realizacija programske aktivnosti “Muzejska pričaonica” počela je u tom muzeju kao dio posebnog programa “Kultura sjećanja” za pedagošku 2024/2025. godinu, čiji cilj je približiti kulturno nasljeđe najmlađima. 

Radionici održanoj u petak prisustvovala je i ministrica za vaspitanje i obrazovanje Kantona Sarajevo Naida Hota-Muminović, te izrazila podršku ovakvim inicijativama koje najmlađima približavaju kulturno nasljeđe putem kreativnog učenja. 

“Posebno nas raduje što će najmlađi, od predškolskih ustanova do osnovnih i srednjih škola, kroz posjete i interaktivne radionice imati priliku da razvijaju znatiželju i osjećaj pripadnosti kulturnom identitetu. Naša djeca su čuvari budućnosti i kroz ovakve programe želimo ih podstaći da cijene i razumiju svoje nasljeđe. Ministarstvo će nastaviti podržavati inicijative koje promiču obrazovanje kroz kulturne sadržaje i stvaraju prostor za učenje i kreativno izražavanj”, poručila je ministrica. 

Planirano je da nekoliko hiljada djece iz predškolskih ustanova Kantona Sarajevo posjeti Istorijski muzej i kroz radionicu “Bajka o muzejskom kraljevstvu” na kreativan način otkrije zanimljive priče skrivenih muzejskih predmeta. Kroz ovu radionicu i likovno stvaralaštvo, djeca će doživjeti svijet prošlosti s osjećajem radosti i znatiželje gradeći trajnu vezu s našom kulturnom baštinom. 

U narednom periodu, osim najmlađih, učenici osnovnih i srednjih škola Kantona Sarajevo će imati priliku upoznati čar muzeja, te istražiti bogatstvo vlastitog kulturnog nasljeđa.

Istorijski muzej Bosne i Hercegovine tako postaje inspirativno mjesto učenja, istraživanja i očuvanja prošlosti za generacije koje dolaze. 

Iz Ministarstva za vaspitanje i obrazovanje KS podsjećaju da je, osim ove aktivnosti, za najmlađe pripremljeno još mnogo zanimljivih programskih aktivnosti koje će realizovati vaspitači, u predškolskim ustanovama. Neke od njih uključuju “Mi rastemo i razvijamo se” za program “Prevencija ovisnosti”, “Zajedno do povjerenja” za program “Prevencija nasilja”, “Čarolija vune” za program “Ekologija”, “Ekonomija žetona” za program “Poduzetništvo i finansijska pismenost” te “Hitna stanja kod beba i djece” za program “Ostani smiren”. 

(Fena)