Master studenti Turizma u akciji: Brendiranje Mostara i HNK-a kroz savremene turističke trendove

Master studenti Studija turizma Univerziteta”Džemal Bijedić“ u Mostaru, u saradnji sa institucionalnim promotorima turizma, pokrenuli su specifičan projekat usmjeren na brendiranje turističkih destinacija Grada Mostara i Hercegovačko-neretvanskog kantona.

Cilj projekta je primjena savremenih turističkih i marketinških trendova na lokalnom nivou i integracija teorijskih i praktičnih znanja stečenih tokom studija.

Grupa studenata koju čine: Ena Mrgan, Hana Kolasević, Anes Dilberović i Anisa Puce, pod vodstvom profesora Veldina Ovčine, već je uspostavila kontakte sa ključnim institucijama u sektoru turizma.

Saradnja sa kantonalnim vlastima

Projekat je započet usmjerenom saradnjom sa predstavnicima Ministarstva turizma, trgovine i zaštite okoline HNK-a, Turističkom zajednicom HNK-a, kao I Turističkom zajednicom GradaMostara.

Sastanci sa kantonalnim vlastima, predvođeni ministrom Emilom Balavcem, te ključnim osobama iz turističkih zajednica, poput Anđelka Maslaća, Emira Tipure I Nikic eČerkeza, omogućili su studentima da predstave svoje ideje I planove, a istovremeno steknu uvid u realne izazove I mogućnosti u turističkoj industriji. Saradnja sa vlastima bila je izrazito uspješna, gdje su student izrazili posebnu zahvalnost na spremnosti da se uključuju u projekte koji imaju potencijal za dugoročnu korist za turistički sektor.

Implementacija savremenih turističkih trendova

Projekat se fokusira na uvođenje novih marketinških tehnika i strategija, kao i prilagodbu ponude potrebama modernih turista. Kroz ovaj proces, studenti će primijeniti naučene vještine u praksi, pomažući da se stvori održivi turistički razvoj temeljen na kvalitetnom upravljanju destinacijama.

U planu su različite aktivnosti, koje će se implementirati tokom ovog semestra, a koje uključuju istraživanje tržišta, analizu postojećih turističkih resursa, te razvoj novih turističkih paketa i promocije.

Kroz sve ove aktivnosti, studenti se oslanjaju na svoju akademsku podlogu, ali i na aktivnu saradnju sa ključnim partnerima iz turističkog sektora.

: „Ovaj projekat za nas predstavlja izuzetnu priliku da doprinosimo unapređenju turističke slike grada i kantona. Saradnja sa vlastima i turističkim organizacijama omogućila nam je da naše teorijsko znanje pretočimo u konkretne prijedloge koji mogu imati dugoročne koristi za razvoj turizma u HNK-u. Svi smo vrlo motivisani i uvjereni da će naš rad pomoći u usmjeravanju turizma na pravi put, usklađen sa savremenim globalnim trendovima“, nije krila svoje oduševljenje realizovanim aktivnostima studentica Hana Kolasević.

(NovaSloboda.ba)