Studenti Studija turizma Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru, u okviru redovnih nastavnih i vannastavnih aktivnosti, istražuju turističku ponudu grada Mostara, i Bosne i Hercegovine, te kroz samostalne istraživačke, biznis i marketing projekte nastoje promovisati postojeću ponudu i unaprijediti istu novim sadržajima. Njihove kreativne marketing kampanje biće uskoro prezentirane javnosti, čime u značajnoj mjeri nastoje uticati na unapređenje svijesti stanovnika Bosne i Hercegovine, o ljepotama koje inaša zemlja ima, te afirmisati pažnju, interes i želju domaćih i stranih turista ka posjeti i konzumiranju sadržaja, kojih nosioci domaće ponude sa ponosom predstavljaju.
Upravo, na tom tragu, studenti druge godine Turizma posjetili su Sportsko-rekreativni park Fortica, u okviru koga se nalazi zipline, sportsko penjalište, staze za hiking i biciklizam, te odnedavno i adrenalinski most, koji se uveliko razlikuje od svih mostova koje grad posjeduje. Naime, radi se o visećem mostu izgrađenom na stjenovitim padinama uzvišenja Stolac iznad Mostara, koji je sastavni dio Via Ferate Fortica.
Studentica Kristina Vujević, koja je prvi put prešla, preko ove nove mostarske atrakcije, izjavila je: “Ovo je bilo odlično iskustvo. Prelazak preko mosta je uzbudljiv i zahtijeva maksimalnu koncentraciju. Sviđa mi se što se kroz adrenalinski turizam žele približiti prirodne ljepote Fortice ali i okoline koju vidimo prelazeći ovaj most”.
Ni ostali studenti nisu krili zadovoljstvo, te su ovom prilikom iznijeli vlastite utiske.
“Današnja terenska nastava u sklopu predmeta Marketing u turizmu je bila jako zanimljiva i drago mi je što nam ovaj studijski program osigurava ovakva korisna iskustva”, kaže Anđela Jurić.
“Fortica za nas predstavlja jednu od niza posjeta koje smo održali u sklopu predmeta Marketing u turizmu. Kao studentima, ovo je odlična prilika za upoznavanje prirodnog bogatstva, kao i turističke ponude Mostara”, rekla je Mia Raspudić,
“Smatram da je od velike važnosti da budući menadžeri u turizmu budu upoznati sa turističkom ponudom grada Mostara. Imali smo priliku proći kroz neke od atrakcija koje su uključene u ponudu “Park Fortica”. Upoznavanje ovakvih atrakcija nam je omogućio Studij turizma, tačnije voditeljica studija Irma Dedić i prof. marketinga Veldin Ovčina i hvala im na tome”, riječi su Azre Zilić.
Riječi oduševljenja nije krila ni Adla Džubur.
“Iako mi nije prvi put da posjećujem avanturistički park ‘Fortica’, ovog puta moram reći da mi je bilo posebno drago vidjeti da Mostar nudi nešto drugačije. Bilo da ste ljubitelj avanturističkih sportova ili samo uživate u prirodi, ovaj park je pravo mjesto za Vas!”, kaže Adla Džubuir.
Na ovoj način, Studij turizma nastoji svoje studente dodatno profilirati i diferencirati na tržištu rada. Stoga pozivaju javnost da prati njihove aktivnosti i prezentacije projekata, jer puno toga imaju za reći.
(NovaSloboda.ba)