Studenti druge godine Studija turizma Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, sa visokim stepenom samostalnosti, znanja i kreativnosti svoje ideje usmjeravaju u sačinjavanje marketing projekata i kampanja za potrebe turističkih organizacija, partnera Studija. U svom radu koriste najsavremenije metode i tehnike istraživanja tržišta, uz kombinaciju alata i instrumenata tradicionalnog i digitalnog marketinga, a sve ovo u okviru nastavnog predmeta Marketing u turizmu.
Svoje marketinške kampanje predstaviće javnosti krajem semestra, dok su 17. decembra javnost upoznali sa vlastitim (preduzetničkim) poslovnim modelima kreiranim po metodologiji CANVAS. Na ovaj način, istakli su sposobnost i spremnost u pravcu kreiranja novih biznisa na tržištu, kao i prioritetne vještine optimalnog upravljanja marketingom u okviru istih.
Anisa Puce, predstavnica studenata druge godine Studija turizma nije krila zadovoljstvo ostvarenim rezultatima.
„Smatram da imamo dosta različitih ideja za nove biznise, a koje ne iziskuju veće troškove za pokretanje i razvoj. To smo u sklopu praktičnog i interaktivnog rada na predmetu Marketing u turizmu, svoje ideje razvijali shodno pravilima struke. Činjenice govore da je u kriznim uslovima, kojima se može pripisati i pandemija izazvana virusom COVID-19, otežan bilo kakav početak za novi biznis, međutim isto smo shvatili kao prednost u pravcu da rizike ugrađujemo u planove, kao i pravovremene odgovore na iste. Kvalitetnim timskim radom, uvidjeli smo da smo sposobni, za kratko vrijeme, osmisliti kreativnu ideju koja ne zahtijeva velika ulaganja, a ekonomski je isplativa, jer organiziran tim s pravom količinom saradnje i uloženog napora broji uspjehe. Ovim projektom smo dodatno ohrabreni za preduzetničke poduhvate i širenje jedinstvene turističke ponude grada Mostara, kantona, države. I ono što je najvažnije, uvjerili smo se da sebi nikada ne trebamo postavljati granice, već samo težiti da stvorimo nešto što će biti bolje i kvalitetnije od onog trenutnog što imamo“, kaže Anisa Puce.
(NovaSloboda.ba)