Živimo u vremenu digitalne revolucije, brze komunikacije i društvenih mreža i svakodnevno smo svjedoci novih manifestacija inovativnosti, kreativnosti. Ali, nemojte da zaboravite, društvene mreže ne služe samo za zabavu i druženje, one mogu da vam posluže i u poslovanju.
Zašto vam društvene mreže mogu donijeti poraz ili pobjedu u životu i šta možemo napraviti oko toga je upravo tema koja je obrazložena na gostujućem predavanju Adija Đukića, jednog od najboljih digitalnih marketing stratega na ovom prostoru.
S obzirom na to da je ova oblast marketinga u modernom svijetu široko zastupljena, ovom predavanju je prisustvovalo više od 100 studenata Fakulteta informacijskih tehnologija, Poslovne informatike, Ekonomskog fakulteta, Dizajna interijera i Turizma, dok je predavanje održano preko platforme Microsoft Teams.
Digitalni marketing – kako napraviti korak ka uspjehu?
Digitalni marketing predstavlja sadašnjost i budućnost online poslovanja i povezivanja sa potrošačima. Koristeći digitalne medije, imamo veću mogućnost da se „približimo“ kupcima. Ono što je bitno je to da imate jasno postavljene ciljeve, dakle šta je to što želite postići online oglašavanjem i kome se obraćate. Potrebno je znati koji način komunikacije sa ciljnom skupinom je najprikladniji. Ukoliko se digitalnim medijima koristimo na pogrešan način, to je za nas „bacanje novca“.
„Ako imate dobru ponudu i pametnu online strategiju, nikada nije bilo lakše napraviti uspješnu priču i povećati profit. Uz mala ulaganja, ali dobru ideju, puno rada i pravilnu strategiju, vrlo lako se mogu postići značajni rezultati. Ukoliko stvorite lošu online reputaciju, vi ste zauvijek zatvorili vrata i online i offline priči. Svaki proizvod ili usluga ima svoju originalnu priču, time i jedinstven pristup u online oglašavanju i odabiru kanala i kreativnog koncepta“, rekao je Đukić na ovom webinaru
Pitate se – kakvu korist možete imati od digitalnog marketinga?
Karijera u digitalnom marketingu postala je jedna od najpoželjnijih karijera današnjice, i dokle god postoji volja i spremnost za istraživanje novih aktivnosti i prilagođavanje promjenama kada i gdje je to potrebno, praktički nema načina da se izgubi na ovom području profesionalnog djelovanja. Danas imamo na raspolaganju Facebook, Google kao i mnoge druge platforme za oglašavanje, i vrlo lako možemo izgraditi uspješan mali biznis uz podršku interneta i oglašavanja.
Relativno brzo i bez ulaganja mnogo novca.
Ili. kako je to Adi Đukić naglasio: „Nadam se da će današnje predavanje nešto i koristiti i da će neke od onih koji nisu sigurni u kojem pravcu da odu usmjeriti u pravcu digitalnog marketinga jer je to jednostavno branša kojoj je svijetla budućnost, a uspjeh je zagarantovan. Naravno uz puno rada, truda i učenja“.
Svi studenti koji su učestvovali u webinaru dobili su priliku da se nesmetano suoče sa problemima i poteškoćama prilikom razvoja biznisa, kao i da se upoznaju sa novim i najprofitabilnijim poslovnim alatima, koji sa sigurnošću donose korist i zaradu. Tokom predavanja, studenti su učestvovali u diskusiji iznoseći vlastite stavove, a i nedoumice koje su tražile odgovor marketinškog stručnjaka. Osim novih saznanja i velikog broja zainteresovanih na održanom webinaru, sprovela se jedna ugodna društvena atmosfera, što je u ovom kriznom periodu dodatno pojačalo efektivnost i ambiciju za iskustvom i radom.
Webinar koji je održao osnivač Agencije WEB Studio Mostar, Adi Đukić, je dao do znanja mladim istraživačima da mogu, znaju i hoće da se edukuju i da nastave biti proaktivni, kao i da iskoriste svoje vrijeme na najbolji način, kako u edukativne svrhe, tako i u buduće poslovne svrhe.
Studentska zapažanja
Studenti su imali i priliku da iznesu svoje mišljenje o pomenutom predavanju, da daju pojedinačne izjave.
„Zahvaljujući održanom predavanju, mogli smo na jasan način odlično razumjeti marketinško- reklamnu strategiju velikih oglašivača s kojima se susrećemo u svakodnevnom korištenju interneta i medija. Radujem se budućim susretima sa Đukićem i s nestrpljenjem čekam da steknem znanje od ovako vrhunskog predavača“, kazala je Lejla Hećo.
„Predavanje koje je vjerujem, ne samo men ostavilo dubok utisak, gdje je svakom zainteresovanom mladom istraživaču posvećena maksimalna pažnja kako bi njihova pitanja bila na najrazumljiviji i jednostavan način objašnjena. Jako sam uživala, i nadam se opet uskoro ugodnom druženju i sticanju korisnog znanja“, rekla je Nejira Ćatić.
„Definitivno, sva moja očekivanja su ispunjena. Izuzetno mi se dopala neposrednost i otvorena komunikacija predavača sa svim učesnicima webinara. Ovim predavanjem je postavljena dobra osnova za naša, iskreno se nadam, uspješna buduća ostvarenja. S nestrpljenjem očekujem novo druženje koje će, sigurna sam, biti podjednako vrijedno slušanja“, smatra Ramiza Mujić.
„Predavanje u kome je studentima okvirno objašnjeno korištenje digitalnog marketinga, te s tim unaprjeđivanje marketinških vještina na veoma kvalitetan i moderan način“, ističe Adi Hodžić.
„Izuzetno kvalitetno i odlično predavanje. Uživao sam maksimalno“, dodaje Erin Džinić.
„Definitivno medju najboljim predavanjima, na kojim sam učestvovao, odlično preneseno znanje od strane predavača i zaista korisni savjeti“, kazao je Denis Tojaga.
(NovaSloboda.ba)