Studentice FIT-a u ulozi marketara za IT kompaniju BreakPoint

Studenti prve godine Fakulteta Informacijskih Tehnologija Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru imali su priliku da na praktičnom primjeru realizuju kreiranje marketing plana za kompaniju po izboru, sve u cilju što bolje pripreme za poslovne izazove koji ih čekaju u budućnosti.

Tim studentica, vođenih činjenicom da svaka ozbiljna kompanija zahtijeva izuzetnu marketinšku kampanju, korištenjem marketinških alata i strategija, odlučile su se za promociju uspješne IT kompanije BreakPoint iz Mostara.

U ulozi marketara na ovomprojektu našle su se Ilhana Džeko, Hana Kozić, Adla Kajtaz i Andrea Pažin. Cjelokupnim radom pobliže su upoznale način funkcionisanja IT kompanije, te stekle iskustvo koje je veoma značajno za IT karijeru pojedinca.

“Bez susretljivosti i profesionalnosti direktora i suvlasnika kompanije projekat ne bi rezultirao jednakim uspjehom. Kompanija se pokazala kao primjer funkcionalne i pristupačne sredine. Nadležni kompanije usmjeravali su nas te pružali neophodne informacije za poslovno-strategijsko profiliranje na osnovu kojih smo mogle planirati daljnji razvoj i predložiti rješenja za uspješno promovisanje. Neminovno je naglasiti da BreakPoint posjeduje zavidno radno okruženje. Zaista, imale smo sreću sarađivati sa kompanijom poput BreakPointa”, prokomentarisala je cjelokupnu saradnju Ilhana Džeko.

“BreakPoint se pokazala kao firma vrijedna pažnje, firma koja svojim kvalitetnim idejama doprinosi poslovnom uspjehu klijenata, te koja mu pomaže održati tržišnu kompetitivnost. Odlične usluge koje BreakPointa pruža klijentima su garancija i njihovog vlastitog uspjeha. Firma uvodi najnovije tehnologije u svoje svakodnevne aktivnosti i time povećava produktivnost klijenata”, izjavljuje Hana Kozić.

Analizirale su cjelokupno poslovanje BreakPointa-a, a sami rezultati izazvali su oduševljenje. Nije začuđujuće da zavidno radno okruženje doprinosi ostvarenju jednako zavidnih kvalitetnih projekata.

O upoznavanju sa projektima kompanije govorila je Andrea Pažin.

”Jedan od glavnih razloga našeg izbora bili su projekti kompanije koji uveliko pomažu pojednostavljenje organizacije unutar obrazovnih ustanova te drugih firmi. Kompanija je radila na većim projektima poput eUniversity, eSchool te nizu proizvoda za ugostiteljstvo. Kroz ovo istraživanje smo se bolje upoznale sa stvarnom važnosti online marketinga na današnjem tržištu, te što čini dobru marketing strategiju”, rekla je Andrea Pažin.

“Zahvaljujući internoj i eksternoj analizi spoznale smo koje su snage i šanse BreakPoint-a. Imaju čvrstu vezu s partnerima i maksimalnu fleksibilnost prema zahtjevima kiljenata te produktivne i iskusne IT stručnjake. Sarađuju sa širokim spektrom izuzetno zahtjevnih klijenata. Postoje mnoge šanse za njihov razvoj. Neke od njih su digitalizacija, distance learning, te upotreba edukacijskih platformi”, dodala je Adla Kajtaz.

Imajući u vidu da će digitalizacija poslovanja sve više uzimati danak, nije teško zaključiti da se BreakPoint kreće ka vrhuncu svog razvoja. Softverska rješenja koja kompanija nudi će u svakodnevnom životu njihovih korisnika zauzeti mjesto neophodnih sredstava bez kojih će biti nemoguće zamisliti regularan poslovni dan.

Studentice, takođe, ističu kako je ovo za njih ogromna prilika da pokažu sposobnosti i primijene stečena znanja. Trud i kvalitetan rad uvijek se isplati te polako, ali sigurnim koracima, ove studentice grade temelje kvalitetnih budućih karijera.

(NovaSloboda.ba)