Mo Parking kreće s prodajom mjesečnih i godišnjih karata 10. januara, a 7. februara kreće kontrola parkinga na terenu, izjavio je u srijedu u Mostaru direktor Mo Parkinga Ivan Barbarić.
Kazao je kako će se karte prodavati u prostorijama Mo Parkinga na adresi Bulevar narodne revolucije, i to radnim danim od 10 do 18 sati i subotom od 9 do 15 sati.
Prilikom prve kupovine parking karte,, vlasnik automobila moraće doći u prostorije kako bi se uzeli potrebni podaci, a kasnije će se preko mobilne aplikacije i web stranice moći produžavati valjanost karte.
U periodu od 10. januara do 7. februara, građani će moći vidjeti kontrolore koji će obilaziti parkinge po gradu i mogu im prići i upitati ih za bilo kakve informacije, kazao je Barabrić.
Takođe, građani se za sve informacije mogu obratiti u upravu društva i na telefon 036 55 88 99.
Što se tiče cijene parking karte za I. zonu cijena satne karte iznosi 1,5 KM, a za II. zonu 1 KM. Cijena dnevne karte iznosi 20 KM odnosno 15 KM po zonama, cijena mjesečne karte za I. zonu je 25 KM, a za II. zonu 15 KM. Vlasnici automobila koji žive izvan zone naplate mogu kupiti kartu za II. zonu po cijeni od 40 KM, a uposlenici po cijeni od 30 KM, pojasnio je Barbarić.
Kada se govori o načinu plaćanja, Barbarić je naveo kako će sve opcije plaćanja biti ponuđene građanima.
“Dakle, imamo već poznate parkomate na ulicama za opciju s kovanicama, SMS plaćanje, a takođe parking će biti moguće platiti preko mobilne aplikacije”, kazao je Barbarić.
Za one koji ne budu plaćali parking predviđene su kazne.
“Kontrolori kontrolišu automobile pomoću registarskih oznaka, a u slučaju da bilo ko nije platio kartu za zonu u kojoj je parkiran automobil slijedi plaćanje dnevne parking karte. Građani imaju rok od 8 dana da plate dnevnu parking kartu, a u slučaju da to ne učine pokreće se prekršajni postupak”, istakao je Barbarić.
Pojasnio je kako stanovnicima I. zone parking karta vrijedi i za I. I za II. zonu, a svi ostali stanovnici Mostara kupuju kartu za II. zonu.
“Namjera nam je bila rasteretiti uži centar grada gdje su najvažnije institucije, gdje se kreće izuzetan broj automobila i gdje se stvaraju gužve u saobraćaju. Smanjivanjem broja zona omogućili smo svim građanima, koji su prije bili dio III. zone, da kroz II. zonu praktički mogu parkirati na 85 posto mjesta”#, kazao je Barbarić.
Naplata parkiranja za sada će se obavljati na oko 1.200 uličnih parkirališnih mjesta, a po riječima mostarskog gradonačelnika Marija Kordića, gradske vlasti uskoro će se pozabaviti uvođenjem reda na parkiralištima stambenih zgrada.
“Činjenica je da je dosta kvartovskih parkinga na ovaj ili na onaj način uzurpirano ilegalnom izgradnjom garaža, objekata, kafića i postavljanjem rampi da se ne može neko drugi tu parkirati. Imamo haos i zato mi je važno da krenemo svi zajedno u ovu priču kako bismo napravili reda u mirujućem saobraćaju u Mostaru”, kazao je Kordić.
Dodao je kako stanovnici Mostara početak naplate parkiranja ne trebaju shvatiti kao kaznu ili nekakav namet, već kao pokušaj uvođenja reda u toj oblasti.
“Jako mi je bitna podrška građana, jer samo tako možemo uvesti reda. Očekujem da u sljedećih par mjeseci izgledamo kao normalan, evropski, civilizovan grad”, poručio je gradonačelnik Kordić.
(Fena)