Badžak: Brendiranu “Hercegovačku trešnju” puštamo na regionalno i evropsko tržište

Brendirana “Hercegovačka trešnja” ide na tržište s oznakom geografskog podrijetla, rekao je u četvrtak direktor “Jaffa Komerca” Nedim Badžak.

Projeat “Unaprjeđenje proizvodnje trešnje u Hercegovini” je proizvod razvojnog partnerstva s “Jaffa-Komercom”, a koji se realizuje u okviru “develoPPP.de” programa kogaimplementira “Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit”, u ime Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ) SR Njemačke.

“Jaffa-Komerc’ je prva firmau BiH koja je aplicirala na program ‘develoPPP’ i prva iz BiH koja je potpisala ugovor i na to smo ponosni. Podijeljeno je preko 7.500 sadnica trešanja za 90 kooperanata i to je jedan segment posla koji radimo”, rekao je Badžak.

Istakao je kako, osim GIZ-ovog projekta, rade i s IFAT projektom i Federalnim ministarstvom poljoprivrede i kako imaju veliku mrežu kooperanata.

“Danas se otišlo korak dalje, pa smo ‘Hercegovačku trešnju’ brendirali i kao takvu ćemo je pustiti na tržište, da se zna odakle dolazi, njeno geografsko porijeklo i kvalitet, kako bi naši kupci u BiH, regiji i EU bili sigurni šta kupuju”, zaključio je Badžak.

(Fena)