Grad Mostar uputio Javni poziv za zakup kućica za vrijeme manifestacije “Advent 2023.”

Grad Mostar uputio je u petak Javni poziv za zakup kućica za izlaganje, prodaju i prezentaciju proizvoda i usluga za vrijeme trajanja manifestacije ”Advent 2023.”, koja će se održati na dvije lokacije i to na šetalištu i ispred Hrvatskog doma hercega Stjepana Kosače u Mostaru.

Na Šetalištu manifestacija počinje 6. decembra, dok od 14. decembra  počinie večernji muzički program. Na lokaciji ispred Hrvatskog doma hercega Stjepana Kosače, manifestacija počinje od 2. decembra paljenjem prve Adventske svijeće kada počinje i dječji program.

Manifestacija ”Advent 2023.” trajaće do 8. januara 2024. godine.

Iz Grada Mostara pozivaju sve zainteresovane pravne i fizičke osobe da podnesu ponude za zakup kućica.  Kućice koje se daju u zakup za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva, prodaje suvenira i rukotvorina raspoređene su  tri zone:

ZONA 1- Područje crveni plato kod bine

Kućice  dimenzija 2,7 x 1,4 m sa početnim iznosom zakupnine 3.000 KM (s PDV-om)

brojevi kućica: 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27 i 28 (”Modul-nove kućice”)

ZONA 2- Šetalište

Kućice dimenzija 2x2m početni iznos zakupnine 2.000 KM (s PDV-om)

brojevi kućica: 3,4,6 („Kiosk kućica“) i 5,7,8,9,10 (kućice ”Ivica i Marica”)

ZONA 2- Šetalište

Kućice dimenzija 3x2m početni iznos 500 KM (sa PDV-om)

brojevi kućica: 1,2,11 i 12 (”Izlog kućice”) namijenjene za suvenire i rukotvorine

ZONA 3- Kosača

Kućice  dimenzija 2x2m početni iznos zakupnine 1.000 KM (s PDV-om)

brojevi kućica: 29,30,31,32,33 i 34 (”Kiosk kućica”)

U Javnom pozivu iz Grada Mostara navode kako trgovačka ponuda podrazumijeva prezentaciju i prodaju  tradicionalnih proizvoda i rukotvorina, dok se ugostiteljska ponuda odnosi na pripremu, prodaju i usluživanje jela i pića odnosno tradicionalnih proizvoda vezanih uz božićno–novogodišnje blagdane.

Radno vrijeme kućica je od 12 do 24 sata, dok će za doček Nove godine 31. decembra radno vrijeme biti od 12 do 3 sata idućeg dana. Iz Grada Mostara navode kako zakupac kućice mora poštovati radno vrijeme, te svako nepoštivanje radnog vremena i zatvaranje kućice u radnom vremenu, daje Gradu Mostaru pravo jednostrano raskinuti Ugovor uz zadržavanje uplaćenog iznosa zakupnine.

”Izabrani zakupci su dužni  poštovati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupca kućice, Grad Mostar ne snosi  odgovornost za istu. Zakupci su obavezni o svom trošku prigodno ukrasiti kućice prazničnim ukrasima.

Kućice će imati električnu energiju samo za potrebe rasvjete i u druge svrhe se ne može koristiti. Zakupac može koristiti isključivo gas za grijanje i pripremanje hrane i dužan je osigurati vatrogasni aparat. Odabrani ponuđačii za obavljanje ugostiteljske djelatnosti biće obavezni skupljati i odlagati otpadno jestivo ulje i masti u posude za odlaganje. Takođe nije dopušteno korištenje zvučnika za reprodukovanje muzike za vrijeme trajanja muzičkog programa manifestacije. Zakupcu nije dopušteno na vanjskim površinama ispred kućice postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja Grada Mostara”, navode iz Grada Mostara.

Takođe, navode kako je zakupac dužan svakodnevno održavati čistoću kućice i okolnog prostora i otpad odlagati na predviđeno mjesto, kao i to da odgovoran za svu štetu koja nastane na kućici, te da na kućici ne smije raditi nikakve izmjene bez odobrenja zakupodavca.

Zakupac je dužan vratiti kućicu po završetku manifestacije, a najkasnije do 11. januara 2024. godine i predati Gradu Mostaru u stanju u kakvom je primio, navodi se u Javnom pozivu.

Zakupac se  mora pridržavati svih uslova iz Ugovora koje je  Grad Mostar sklopio sa sponzorima.

Kriterij za odabir ponude je najviši  ponuđeni iznos zakupnine za kućicu, a u slučaju dvije iste ponude za istu kućicu primijeniće se licitacija na principu ko ponudi više.

Ponuđač može istaći ponude za najviše dvije kućice, ali može ostvariti pravo zakupa samo jedne kućice. U tom slučaju, potrebno je za svaku kućicu posebno podnijeti prijavu. Na poleđini koverte ispod ”Ponuda za javni poziv ‘ADVENT 2023”’ naznačiti samo broj kućice za koju aplicirate.

Imenovana komisija će pristigle ponude otvarati javno u Gradskoj vijećnici 24. novembra u 12 sati, te će se utvrditi  konačna lista korisnika prema najvišim ponuđenim cijenama. Na osnovu navedenog će Grad Mostar s ponuđačem sklopiti Ugovor o zakupu kućice.

Ugovoreni iznos zakupac je dužan uplatiti najkasnije do tri dana nakon potpisivanja Ugovora na račun Grada Mostar.

Iz Grada Mostara pojašnjavaju kako se u prilogu Javnog poziva nalazi  ”Obrazac prijave i mapa kućica”. Potrebno je pridržavati se navedenih uvjeta iz Javnog poziva, odnosno početne cijene za određenu zonu i broja prijava. Nepravovremene ponude, te ponude koje ne ispunjavaju naveden uslove iz Javnog poziva neće se razmatrati.

Obrazac ponude može se preuzeti na web stranici Grada Mostara i u Centru za usluge građana Grada Mostara, Adema Buća broj 19, a potrebne informacije zainteresovani mogu dobiti na broj telefona  036/505 562.

Ponuđači su dužni obrazac ponude dostaviti u zatvorenoj koverti, svaku ponudu zasebno, preporučeno putem pošte  do 24. novembra do 11 sati  ili direktno putem protokola Grada Mostara u ulici Adema Buća broj 19, Cernica, na adresu: Grad Mostar, Adema Buća broj 19,  88000 Mostar sa naznakom ”Ponuda za javni poziv “ADVENT 2023” (naznačiti na koverti broj kućice za koju se prijavljujete), pojasnili su iz Grada Mostara.