Inovativni marketinški potezi budućih menadžera u turizmu

Studenti druge godine Studija turizma na mostarskom Univerzitetu „Džemal Bijedić“ kročili su u svijet praktičnog iskustva posjetom renomiranom restoranu “Urban – taste of orient” u starom dijelu grada Mostara. Ova posjeta nije bila samo običan terenski rad; bila je početak ambicioznog marketinškog projekta, koji će postaviti novi standard u gastronomiji, a tim od 11 ambicioznih studenata ima zadatak da ostvari svoje snove i ciljeve.

Sastanak s vlasnikom objekta bio je početni korak u kreiranju uspješne marketing strategije za „Urban“. U ugodnoj atmosferi restorana, studenti, u pratnji predmetnog profesora i asistenta, stručnjaka iz prakse, imali su priliku razgovarati sa vlasnikom objekta, Harisom Količićem, i dobiti uvid u poslovanje, izazove i ciljeve ovog eminentnog mjesta.

Studenti kreiraju marketing strategiju

„Uzbudljiv sastanak sa vlasnikom restorana otvorio je vrata ambicioznom marketinškom planu. Spremni smo unaprijediti iskustvo gostiju i postaviti novi standard u gastronomiji. Ova saradnja obećava ne samo uspjeh restorana već i ostvarivanje vlastitih snova i ciljeva“, otkriva nam Senad Šabić, jedan od ambicioznih studenata koji rade na projektu.

Amila Vrtić, takođe, odvažno pristupa zadatku.

„Posjeta Urbanu mi je donijela znanja i motivacije za rad. Čast mi je i radujem se radu na ovom projektu“, kaže Amila.

Ova saradnja između studenata i „Urban – taste of orient“ restorana ne samo da ima potencijal unaprijediti iskustvo gostiju, već i postati primjer uspješne saradnje između akademske zajednice i industrije turizma.

“Vjerujemo da će ova saradnja uroditi najpoželjnijim plodom – zadovoljstvom turista, domaćih i međunarodnih, te kvalitetom naših budućih menadžera u turizmu”, ističu Ivana Mavrak i Selia Žugor, članice ovog projektnog tima.

Složićemo se da ova inicijativa ne samo da doprinosi obrazovanju budućih menadžera u turizmu već i označava Mostar kao destinaciju koja podstiče inovacije i saradnju između obrazovnih institucija i poslovnih subjekata.

(NovaSloboda.ba)