Umjetnost je iscrpljujuća. Za umjetnike svakako, ali i za čitavu scenu, kao što je bilo prve sedmice decembra u Majamiju.
Tada se otvaraju jedan za drugim, eventii na plaži, u hotelima, na sajmovima. Svake godine ima ih sve više.
Art Basel Miami Beach rezervisao je drugi sprat u Kongresnom centru samo za ogromne video instalacije. Porodica Rubell otvarila svoj novi muzej u Radničkom kvartu Allapattah;
Milioner Jorge Pérez iza ugla poziva da se pridružite njegovom novom umjetničkom centru “El Espacio Twenty Three”.
U umjetničkoj četvrti Wynwood slavi se desetogodišnjica postojanja murala, a kolekcionar Martin Margulies slavi 30. godišnjicu svog “Warenhouse”.
Stotine galerija žele privući potencijalne kupce. Luksuzni turisti troše mnogo novca u predgrađima Miami Beacha.
Pri tome je središnji Hotspot u opasnosti: nijedan grad u SAD-u nije više ugrožen klimatskim promjenama, uraganima i poplavama, a nivo mora raste stalno. Ali, svijet umjetnosti i dalje nesmetano ostaje ovdje. Prije svega na Instagramu. Sve više umjetnika otkriva ovaj medij kao virtualnu galeriju. Muzeji organizuju takozvane Insta-šetnje, a velike galerije, poput Gagosiana, čak nude njihovim 1,2 miliona pratilaca kupovinu na svom profilu. Društvena mreža djeluje kao odraz društva, važno je sredstvo komunikacije i pojačavač trendova i političkog opredjeljenja. I naravno vrhunski influenceri, poput Njemice Caro Daur ne mogu propustiti ovaj spektakl u SAD. Predobre su kulise, velika prisutnost slavnih i naravno, zabava u Miamiju. Umetnost je tu da pozira i da se postavlja. Ovakvu vrstu influencera umjetnosti, svakako vrijedi upoznati.
Jedna od takvih ideja je spomenik, memorijal na Miami Beachu: Leandro Erlich je kolonu automobila potopio u pijesak.
Njegov „Order of Importance“, “Red važnosti” upućuje na klimatske promjene i prijeteće poplave.
Umjetnik, rodom iz Argentine, postao je poznat širom svijeta po svojim instalacijama.
(focus)
Z .N.
(NovaSloboda.ba)