Sistemi BH Telecoma stabilno funkcionišu, uključujući i online nastavu

Svjesni značajne uloge i odgovornosti telekomunikacijskih operatora u okolnostima prirodne nesreće uzrokovane pojavom korona virusa u BiH, iz BH Telecoma obavještavaju svoje korisnike da svakodnevno ulažu mnogo rada i truda kako bi telekomunikacijska mreža u BiH radila bez ikakvih smetnji i poteškoća jer žele da u svakom trenutku korisnici imaju dostupne sve aktuelne, važne informacije, kao i da imaju vezu sa svojim najmilijim, bilo gdje u svijetu da se nalaze.

Sistemi BH Telecoma stabilno funkcionišu, sa dovoljnim kapacitetima za sve usluge koje pružamo našim korisnicima, uključujući i održavanje online nastave na svim područjima.

BH Telecom je stavio dodatne cloud resurse na raspolaganje obrazovnim institucijama u cilju podrške odvijanju online nastavi, kao i resurse IPTV platforme.

Osoblje BH Telecoma na odgovoran i profesionalan način radi na osiguravanju visokog nivoa svih servisa, u skladu sa trenutnom situacijom.

Povodom aktuelne epidemiološke situacije, iz kompanije pozivaju korisnike BH Telecoma da intenzivnije koriste digitalne servise kao što su: mobilna aplikacija BH Telecom, digitalni kanali za dopunu kredita, e-račun i mobilno plaćanje računa, a sve kako bi se kretanje i zadržavanje u BH Telecom centrima svelo na minimum.

Iz BH Telecoma podsjećaju da su, osim što su omogućili praćenje online nastave putem Moja TV videoteke, do 30. aprila omogućili i svim mobilnim korisnicima BH Telecoma bilo gdje u BiH da se nalaze besplatno praćenje svih važnih TV i radio vijesti na mobitelu.

I dalje su građanima i korisnicima usluga na raspolaganju 24 sata dnevno, prilikom procesa otklanjanja smetnji i odgovora na sve njihove korisničke upite putem besplatnih telefona 1444 za rezidencijalne korisnike, a za poslovne korisnike 1322 ili e-maila: poslovna.podrska@bhtelecom.ba

Kreirali su kampanju „Ostanimo povezani. Sad više nego ikad.“ i podstranicu https://www.bhtelecom.ba/ostanimo-povezani.html  na kojoj građani mogu naći sve informacije i aktivnosti koje smo kao društveno odgovorna kompanija realizirali tokom ove epidemiološke krize u BiH i svijetu.

“Nastavićemo pružati podršku i pomoć našim korisnicima i bh. građanima, kako bismo im život u ovim okolnostima učinili lakšim”, poručuju iz BH Telecoma.

(NovaSloboda.ba)