Povodom obilježavanja 15. godina poslovanja dm-a u Bosni i Hercegovini, kroz društveno odgovorne projekte i poklone, kompanija će iskazati zahvalnost lokalnoj zajednici i kupcima za vjernost.
Upravo u ovim izazovnim vremenima, u kojima obilježava 15. godina poslovanja na teritoriji BiH, kompanija dm odlučila je podržati domaće preduzetnike, a samim tim i bh. privredu. Putem inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra, 15 domaćih proizvođača dobiće priliku svoje proizvode plasirati na bh. tržište kroz lanac od trenutno 79 dm prodavnica. Iako je prvenstveno odabrano 12 domaćih proizvođača, odlučeno je da se dodatno podrže još tri, te se tako simbolično u konačnici trenutno radi na uvrštavanju u ponudu više od 30 proizvoda 15 odabranih proizvođača.
„Podrškom domaćim proizvođačima, ne samo da im pružamo mogućnost izlaska na tržište, nego i stvaramo bolju, raznovrsniju i kvalitetnu ponudu za naše kupce. U godini koja je iza nas postali smo još svjesniji potrebe domaće proizvodnje i zastupljenosti domaćih proizvoda na policama trgovačkih lanaca. Tada smo, u jeku krize izazvane Korona virusom, kako bi odgovorili na porast potražnje za dezinfekcijskim sredstvima, upravo u saradnji s domaćim proizvođačima, koji su prenamijenili svoje proizvodne linije ili razvili nove proizvode, obogatili našu ponudu domaćim proizvodima. S inicijativom {ZAJEDNO}nastavljamo s ovim trendom“, ističe Admira Isaković, voditeljica Nabavke i Marketinga dm-a BiH.
Odabrani proizvođači od kompanije dm imaju podršku pri razvoju i usavršavanju proizvoda, osmišljavanju marketinške kampanje te mentoring po pitanju uvrštavanja proizvoda u trgovački lanac. Tokom procesa mentoringa, proizvođači će dobiti stručne savjete za sve faze pripreme prema individualnoj potrebi, kao što su: istraživanje tržišta, formiranje cijene, unapređenje ambalaže, izrada deklaracije, certifikovanje proizvoda, skladištenje proizvoda. Podrška dm-a nastaviće se i nakon uvrštavanja proizvoda u dm asortiman, kada će kroz dm kanale oglašavanja ali i punu marketinšku i PR podršku, novi proizvodi dobiti priliku za adekvatno predstavljanje kupcima.
Pored društveno odgovorne inicijative kojim obilježava jubilej, kompanija dm će se različitim poklonima i aktivnostima zahvaliti i svojim kupcima na vjernosti. Neke od tih aktivnosti počinju već ovaj mjesec, a nastaviće se sve do kraja godine. Ipak, vrhunac proslave očekuje se u junu, kada će se 29.6. navršiti punih 15 godina od otvorenja prve dm prodavnice.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. godine, kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za petnaest godina, dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 790 zaposlenika i 79 prodavnica u 44 grada, te centralom i distribucionim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2019/20. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 199,6 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je više od 30 dm robnih marki, kao što su Balea, alverde, Mivolis, dm Bio, s.he stylezone, Denkmit, babylove i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu, posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
(NovaSloboda.ba)