Da mladi nisu lijeni i da su željni znanja, govori veliki broj učesnika na radionici “Kako doći do posla u digitalnom marketingu?” u organizaciji Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru.
Studenti Fakulteta informacijskih tehnologija, Ekonomskog fakulteta i univerzitetskog studija Poslovna informatika imali su priliku slušati Adija Đukića, stručnjaka za digitalni marketing. Predavač je vlasnik uspješne internet marketing agencije WEB Studio, koja ove godine obilježava 15 godina rada.
Prilike za posao u digitalnom marketingu
Cilj nastavnog osoblja na predmetu Marketing je, pored formalnog, uključiti studente i u neformalno obrazovanje, te ih zainteresovati da istražuju i uče i van obaveznih predavanja, kako bi iskoristili priliku da obogate svoj CV i što prije dođu do zaposlenja. Zašto je digitalni marketing vrlo tražena profesija današnjice, kako početi u digitalnom marketingu i doći do posla u ovoj industriji, šta sve rade stručnjaci digitalnog marketinga, koje su to titule i zanimanja, u kojim se smjerovima može specijalizirati, koji su trendovi u regiji i svijetu, i mnoštvo drugih informacija, studenti su saznali na ovom veoma korisnom predavanju.
Učite, učite, učite!
Kao i tehnologija, marketing se konstantno razvija i raste. Nikada nećete moći reći da sve znate, ali se možete usko specijalizovati i biti među najboljima! Ukoliko birate digitalni marketing kao svoje željeno zanimanje, morate biti spremni na cjeloživotno učenje. Možda zvuči užasno – „Tolike godine obrazovanja i opet moram učiti!“, ali garantujemo vam da ćete promijeniti mišljenje. Gdje je kreativnost, tu je i zabava. Internet, video klipovi, društvene mreže su mjesta na kojima možete pronaći mnoge svjetske stručnjake koji dijele znanje, svoja iskustva i savjete, stotine pitanja postavljenih Google-u, te razni kursevi su idealni za učenje i nadogradnju znanja. I sve to uz obavezan praktičan rad i testiranje. U ovom slučaju< vam ne treba da znate 600 stranica knjige napamet, ali će sigurno trebati 600+ sati istraživanja, mašte, radoznalosti i zabave.
Budi jedinstven(a)!
Vješta komunikacija osigurava vidljivost na internetu. Iako postoje koraci, pravila i šeme, u marketingu je najbitnija kreativnost. Konstantno istražujte zanimljive priče, prikupljajte ideje, ali na kraju – neka vaša priča bude jedinstvena.
Odabir kanala promocije
Bez dobre pripreme, istraživanja tržišta i prethodnog iskustva se ne mogu raditi ozbiljne kampanje. Gdje se nalazi vaša ciljana publika? Koje sve kanale koristi? Koji kanal je idealan? Ponašanja, navike, demografske informacije? Kako segmentirati publiku? Da li postoji namjera ili ne? Na koji način se obraćati, koji su to koraci…? Ovo su samo neka pitanja koja je potrebno izučiti u toku istraživanja tržišta i ciljane publike.
Aktivizam i volonterizam
Jedan od savjeta predavača bio je i da se mladi aktiviraju i traže prilike za volontiranje. Na ovaj način ćete steći nezamjenjivo iskustvo i doprinijeti tome da vaš CV dobije više sadržaja. Prilike su tu i morate ih iskoristiti na vrijeme. „Svaku priliku za učenje, razmjenu iskustava, umrežavanje, edukacije i putovanja trebate iskoristiti jer vam upravo neka od njih može promjeniti život na bolje.“ Na radionici je učestvovalo preko 150 studenata. Da im je ovaj oblik edukacije bio koristan i zanimljiv, govori i činjenica da su sve vrijeme bili uključeni u diskusiju, te da su predavaču postavljali neka veoma zanimljiva pitanja.
Šta studenti kažu?
„Radionica je bila prije svega bazirana na veoma interesantnim i aktuelnim temama iz svijeta digitalnog marketinga. Predavač je imao obilje praktičnog iskustva te primjere iz stvarnog svijeta. Mislim da smo svi mogli saznati nešto što još nismo imali priliku za čuti“, rekao je Haris Kordić, student Fakulteta informacijskih tehnologija.
„Bila mi je čast prisustvovati predavanju jednog izuzetnog marketara. Savjeti koje nam je Adi Đukić dao, biće nam od velike koristi, kako pri izradi marketing i plana promocije u sklopu redovne nastave, tako i prilikom zaposlenja. Kao nekome ko se bavi aktivizmom već duže vrijeme, veoma mi je drago čuti da se to cijeni u poslovnom svijetu“ kazala je Lamija Lešo, studentica Fakulteta informacijskih tehnologija.
(NovaSloboda.ba)