Univerzitet „Džemal Bijedić”: Marketing agencija eMedia Patch ugostila buduće IT stručnjake

Studenti prve godine Fakulteta informacijskih tehnologija Univerziteta „Džemal Bijedić” u Mostaru, u pratnji predmetnog nastavnika, prof. dr. Veldina Ovčine, posjetili su prostorije marketing agencije „eMedia Patch”, kako bi se informisali o radu Agencije i stekli nova teoretska i praktična znanja iz oblasti digitalnog marketinga.

Članice menadžmenta Agencije, Šejla Rahimić i Amila Marić, organizovale su i implementirale kreativne radionice sa studentima, na kojima se razgovaralo o konceptima i tehnikama digitalnog marketinga, novim trendovima u razvoju, metrikama mjerenja efikasnosti marketinških kampanja, te o značaju „soft skills” vještina u pravcu razvoja karijere budućih IT stručnjaka.

Studentski projekti u najavi

Stečena znanja i vještine studenti će koristiti za potrebe kreiranja digitalnih marketinških strategija i kampanja, koje pripremaju u saradnji sa IT kompanijama, partnerima i prijateljima Fakulteta.

„Posjeta je bila izuzetno korisna i edukativna. Pružila nam je priliku da se upoznamo sa primjerima primjene digitalnog marketinga u praksi, kao i najnovijim tehnologijama i procesima u tom sektoru. Dobili smo bolji uvid o potencijalnim karijerama i novim prilikama. Sa puno entuzijazma ćemo kreirati naše marketinške kampanje, o čemu ćemo javnost blagovremeno informisati”, naglašava Nejra Topić, studentica prve godine FIT-a.

„Izuzetno mi je drago što sam imao priliku učiti od menadžera kompanije koja promoviše uspješne poslovne priče i iskustva svojih zaposlenika. Uz interaktivnu sesiju, upoznali smo se sa različitim oblastima marketinga, projektnim aktivnostima, vizijom i misijom kompanije. Razgovarali smo o studentskim praksama i prilikama za prvo zaposlenje. Izuzetno sam zahvalan profesoru Veldinu Ovčini na realizaciji ove posjete i na gostoprimstvu našeg domaćina, kompanije eMedia Patch”, svoje oduševljenje realizovanom posjetom nije krio ni Anes Mušić.

Amina Bašić naglašava da su održane radionice nadmašile i njena visoka očekivanja.

„Sve su nas zadivile menadžerice kompanije, Šejla i Amila, koje su nam približile svijet digitalnog marketinga i sve ono što njihova firma radi, te način na koji realizira sve zacrtane ciljeve. Dodatno su nas zainteresovale za studentske prakse i akademije koje agencija organizira, te sam sigurna da će u nama, studentima, u budućnosti, imati i zaposlenike i buduće partnere”, dodaje Amina.

(NovaSloboda.ba)