Osiguranici, iako glavni finansijeri zdravstvenog sustava, do svojih zakonom zajamčenih prava, ne mogu doći kroz štrajk. Zdravstveni sistem u HNK-u je sistem, u kome ključni finansijeri, ima najmanja prava. Upravo zbog toga, vrlo je važno naći način da se čuje glas građana/pacijenta/osiguranika, ali i osigurati da taj glas čuju oni koji donose odluke, pišu zakone, ugovaraju usluge u ime osiguranika, navodi se u saopštnju Udruženja za unapređenje kvaliteta življenja Futura.
Potpisivanjem peticije “S knjižicom i kod privatnika” više od 2.000 građana ukazalo je na problem dugogodišnjeg nezakonitog ugovaranja zdravstvenih usluga u HNK-u, koje osiguranicima uskraćuje mogućnost da se s knjižicom mogu liječiti i kod privatnika. Godinama, na nezakonito ugovaranje upozoravaju i federalni revizori. Udruženje Futura je osigurala, da svi u lancu odgovornosti, budu direktno informisani o posljedicama takvog načina ugovaranja, ali i prepoznaju svoju ulogu/odgovornost u svemu tome.
Za sve one koji su to zaboravili podsjetnik – Misija ZZO HNK-a je osiguranicima osigurati dostupnu, efikasnu i kvalitetnu zdravstvenu zaštitu. Sve kreće od zakonitog ugovaranja, a završava s efikasnim nadzorom onog što je ugovoreno
(NovaSloboda.ba)