Politička analitičarka Ivana Marić i digitalni marketing strateg Adi Đukić, u organizaciji univerzitetskih nastavnika van. prof. dr. Veldina Ovčine i doc. dr. Irme Dedić, studentima Ekonomskog fakulteta i multidisciplinarnih studija Dizajn interijera i Turizam, Univerziteta Džemal Bijedić u Mostaru, održali su online predavanje o temi „Lažne vs. pozitivne vijesti“.
Ivana Marić je na konkretan i efikasan način edukovala studente o modalitetima prepoznavanja svih lažnih, netačnih i zavaravajućih informacija koje su osmišljene i predstavljene kako bi nanijele štetu javnosti, te povećale profit i čitanost kreatora i nalogodavaca istih. Lažne informacije doživjele su svoj procvat sa razvojem društvenih medija, te svakodnevno postajemo svjedoci događaja koji se nikad nisu dogodili, prenesenih izjava koje nikad nisu bile izrečene, najava događaja koji se nikada neće dogoditi, što u konačnici umanjuje vjerodostojnost medija i kanala, narušava povjerenje u društvu, te značajno utiče na naša shvaćanja, znanja i ponašanja.
Ohrabrujuće, pozitivne, a uz to i istinite vijesti, bile su fokus predavanja drugog gostujućeg predavača, Adija Đukića. Uz veoma snažan i motivirajući govor studentima, baziran na pozitivnim vijestima i prilikama koje se studentima pružaju, Đukić je predstavio projekat „Doživi ljepote BH kupališta“, koji je agencija Web Studio Mostar kreirala u saradnji sa Studijem turizma Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, s ciljem afirmisanja domaćeg turizma i upoznavanja javnosti sa turističkim potencijalima koje nudi BiH.
Amra Fazlić, studentica III godine Dizajna interijera nije krila zadovoljstvo organizacijom i kvalitetom predavanja.
„Izuzetna je čast i zadovoljstvo biti dio virtualnog predavanja, renomiranih stručnjaka iz prakse. Nažalost, zbog općepoznate situacije, nismo imali priliku lično se upoznati, ali zasigurno svakodnevna dešavanja su bila odličan materijal za današnje predavanje. Svakodnevno svjedočimo sve većem broju lažnih, a znatno manjem broju pozitivnih vijesti u našoj državi. Poslije današnjeg druženja i predavanja, kao uspješan student dajem obećanje sebi – a i Vama! Pronaći ću svoje mjesto među zvijezdama na nebu iznad Bosne i Hercegovine, te ću dati sve od sebe da budem još jedna pozitivna vijest u svojoj domovini“, rekla je Alma Fazlić.
„Današnja predavanja koja su objedinila teme kao što su turizam, digitalni marketing, i, naravno, vrlo bitna tema u današnje vrijeme – Kako prepoznati lažne vijesti, su nam bila prava kruna na sve što smo usvojili na predmetu Marketing“, prokomentarisala je Edna Kadunić, studentica II godine Ekonomskog fakulteta.
„Jako mi je drago što sam imala priliku participirati u ovom predavanju. Sva moja očekivanja su ispunjena. Nadam se da ćemo imati priliku za ponovno druženje koje će, bez sumnje, biti podjednako vrijedno slušanja“, naglasila je Alema Memić, studentica II godine Ekonomskog fakulteta.
Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru, nastaviće i u budućnosti praksu ugošćavanja eminentnih stručnjaka iz prakse, kako bi se kvalitet obrazovnog procesa održavao na visokom nivou.
(NovaSloboda.ba)