Kurs pisanja tekstova iz područja copywritinga, a u svrhu promovisanja kulturnih aktivnosti, događanja i projekata, u organizaciji HKD Napredak, Glavne podružnice Mostar završio je sinoć, sa svojim šestim susretom, te su do kraja ovog besplatnog kursa ostala još samo dva predavanja.
Diplomirani novinar, profesionalni SEO copywriter i voditelj odjela digitalnog marketinga tvrtke IT Odjel, Marko Suton, prezadovoljan je s napretkom polaznika kursa.
„Veoma motivisana grupa ljudi, svih starosnih grupa i različitog stepena obrazovanja, pokazala je da se, uz trud i volju, može postići jako puno. Na našem prvom susretu imali smo vježbu pisanja objava za društvene medije, koju smo uradili kao svojevrsni pokazatelj gdje se trenutno nalazi svaki polaznik, zna li napisati tekst i po kom e pravilu ga piše – intuitivno ili posjeduje određeni talent ili znanje. Napredak je fascinantan! Za samo šest susreta, imamo 11 polaznika koji sasvim solidno barataju formulama za pisanje koje koriste kao svojevrsni putokaz prilikom stvaranja tekstova, te kreiraju sadržaje za objave za društvene mreže, e-mailove i PR tekstove te odlično biraju naslove za svoje uratke“, ne krije oduševljenje voditelj kursa, Marko Suton.
Na šestom predavanju polaznici su se, između ostalog, detaljnije upoznali sa scarcity pristupom, kao posebnom psihološkom tehnikom, koja se koristi u pisanju sadržaja iz područja copywritinga te s jako korisnom knjigom za sve one koji se žele okušati u svijetu copywritinga, Cialdinijevom knjigom „Influence – the psychology of persuasion“ – „Uticaj – psihologija uvjeravanja“.
Sedmi susret zakazan je za u četvrtak, 1.10.2020. u prostorijama čitaonice Narodne biblioteke HNŽ-a, u hrvatskom domu hercega Stjepana Kosače, a polaznici kursa upoznaće se sa psihološkim motivatorima djelovanja i sa dodatnim savjetima pri pripremi za pisanje.
(NovaSloboda.ba)